نسخه چاپی

لوو: به فكر قهرمانی دوباره در جام جهانی هستیم

سرمربی تیم ملی آلمان عنوان كرد وظیفه اصلی او رساندن سطح جوانان تیم ملی آلمان به سطح جهانی است. او از عملكرد ژرمن‌ها در یورو ابراز رضایت كرد.

به گزارش نما ، ایسنا به نقل از فیفا نوشت: تیم ملی آلمان در انتخابی جام جهانی عملکرد خوبی داشته و امیدوار است بتواند در روسیه از قهرمانی خود در برزیل دفاع کند. یواخیم لوو ابراز امیدواری کرد بتواند با صعود سریع تیم ملی آلمان به جام جهانی روسیه، در بازی‌های بعدی به بازیکنان جوان بازی بدهد. آلمان تاکنون چهار برد از چهار دیدار در انتخابی جام جهانی کسب کرده است. ژرمن ها توانسته‌اند در این دیدارها ۱۶ گل به ثمر برسانند و هنوز دروازه این تیم باز نشده تا صعود این تیم به جام جهانی تا حد زیادی از همین ابتدا قابل پیش بینی باشد.

در حال حاضر الان ۸ بازیکن زیر ۲۱ سال به نام‌های لروی سانه، جولین وایگل، سرژ گنابری، لئون گروتزکا، بنجامین هنریچ، جاناتان تاه، مکس مه‌یر و جاشوا کیمیش ستاره‌های جوان تیم ملی آلمان هستند که در بازی‌های گذشته توسط لوو به تیم ملی این کشور دعوت شدند.

لوو درباره این موضوع گفت: هدف اصلی ما بازی دادن به بازیکنان اصلی است. ما نتوانستیم به هدف اصلی مان که قهرمانی در یورو بود دست یابیم. البته روحیه تیمی خیلی بالایی داشتیم و توانستیم این موضوع را در یورو اثبات کنیم. اکنون به جام جهانی فکر می کنیم و می خواهیم هر طور شده است به قهرمانی در جام جهانی برسیم. من در کل از عملرد تیم در یورو راضی هستم.

آلمان ۴ قهرمانی در جام جهانی را در کارنامه خود دارد. آنها آخرین بار در جام جهانی برزیل توانستند با گل ماریو گوتسه آرژانتین را شکست داده و به قهرمانی برسد.

۱۳۹۵/۹/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...