نسخه چاپی

آتلانتیك:رفع تحریم‌های ایران تاثیر ملموسی بر اقتصاد نداشته

به گزارش نما به نقل از تسنیم, نشریه آتلانتیک رفع تحریم‌ها باوجود توافق هسته‌ای میان ایران و غرب تاثیر ملموسی بر اقتصاد ایران نداشته است.
نشریه آتلانتیک در مطلبی به بررسی ۱۰ انتخابات مهم دنیا در سال ۲۰۱۷ پرداخته است. در این لیست نام کشورهایی مانند رواندا، تایلند، فرانسه، آلمان، کره جنوبی و ایران و حتی سازمانی مانند صندوق بین‌المللی پول به چشم می‌خورد.

این نشریه در بخش انتخابات ایران به این مسئله اشاره کرده که رئیس‌جمهور کنونی ایران به دنبال پیروزی دوم در عرصه انتخابات و ۴ سال حضور دیگر در قدرت است.

آتلانتیک در ادامه نوشت: روحانی با وعده بهبود ارتباط با غرب، احیای اقتصاد و اجرای منشور حقوق شهروندی به قدرت رسید اما در مسیر تحقق شعارهای انتخاباتی خود با مشکلاتی مواجه شد. روحانی به مذاکره با غرب برای حل موضوع هسته‌ای ایران پرداخت و بسیاری از تحریم‌های پیش روی ایران را رفع کرد. اما با پیروزی ترامپ این موفقیت چندان قطعی به نظر نمی‌رسد. در عین حال اقتصاد ایران به حرکت کند خود ادامه می‌دهد و رفع تحریم‌ها نتایج ملموسی به همراه نداشته است.

به گزارش این نشریه، منتقدان روحانی هنوز برای معرفی گزینه‌ مورد نظر خود درحال ائتلاف هستند و رئیس‌جمهوری کنونی ایران باید منتظر شناختن رقبای خود باشد.

۱۳۹۵/۱۰/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...