نسخه چاپی

حجت الاسلام نصرالله پژمان فر در گفتگو با نما:

تعرض به حریم مرجعیت شیعه / حكومت آل خلیفه سقوط خواهد كرد

عکس خبري -تعرض به حريم مرجعيت شيعه / حکومت آل خليفه سقوط خواهد کرد

رئیس كمیسیون فرهنگی مجلس گفت: ایستادگی حكام بحرین مقابل ملت و اتخاذ تصمیمات بسیار نامناسب آنها برای اداره حكومت باعث خواهد شد تا بزودی شاهد سقوط رژیم آل خلیفه در بحرین باشیم.

حجت الاسلام نصرالله پژمان فر، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگو با خبرنگار نما، در رابطه با وضعیت بحرین و شیخ عیسی قاسم، گفت: متاسفانه حکام بحرین در فضای عصبانیت تصمیماتی را می گیرند که نشان دهنده ضعف این حکام در اداره کشور است چرا که اگر حکومتی کسی منطق داشته باشد طبیعتا رفتارهای عاقلانه از خود در برخورد با مردمش بروز می دهد.

وی در ادامه افزود: ایستادگی حکام بحرین مقابل ملت و اتخاذ تصمیمات بسیار نامناسب آنها برای اداره حکومت باعث خواهد شد تا بزودی شاهد سقوط رژیم آل خلیفه در بحرین باشیم.

عضو شورای مرکزی فراکسیون روحانیون مجلس بیان کرد: به هر حال چیزی که امروز مردم جهان آن را در بحرین مشاهده می کنند این است که این مردم و حرکت مردمی در بحرین متکی به علما است و این اتکا روز به روز در حال رشد و نمو می باشد.

پژمان فر در ادامه بیان کرد: هرچه اتکاء مردم و قیامشان به علما بیشتر شود به همان اندازه نیز آتش مخالفت با حکومت بیشتر از گذشته شعله ور تر و قیام ها استحکام بیشتری نسبت به گذشته پیدا خواهد کرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: همه حرکت ها و قیام های مردمی در بحرین نشان دهنده این است که مردم منطقه نسبت به ظلم هایی که دستگاه های حاکمیتی نسبت به آنها وارد می کنند اعتراض دارند و اگر حاکمیت بحرین نسبت به خواست مردم بحرین احترام نگذارد و نظر آنها را تمکین نکنند نتیجه این گونه رفتار حکام بحرین سقوط نخواهد بود.

پژمان فر ادامه داد: بحرین بخشی از جامعه اسلامی است و جامعه اسلامی نباید نسبت به حوادث بحرین بی تفاوت باشد.

وی در خاتمه خطاب به دستگاه دیپلماسی کشورمان، بیان کرد: وزرات امور خارجه کشورمان باید بیشتر از گذشته رایزنی هایی را در جهت آزادی و خارج شدن مردم بحرین از ظلم و ستم انجام دهد و از ظریفت کشورمان هم در منطقه و دیگر کشورها استفاده کند.

۱۳۹۵/۱۰/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...