نسخه چاپی

اژه‌ای: پرونده برادر رئیس‌جمهور در دست بررسی است

سخنگوی قوه قضائیه درباره پرونده برادر رئیس‌جمهور اظهار داشت: این پرونده هنوز در مقطع ابتدایی و رسیدگی است و مجاز به بیان جزئیات آن نیستم.

به گزارش نما به نقل از فارس، حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در یکصد و ششمین نشست خبری خود درباره فعالیت کانال‌های تلگرامی سایت‌های متعلق به بی‌بی‌سی و VOA و همینطور دیگر سایت‌های خارج از کشور اظهار داشت: فسادی که از ناحیه فضای مجازی منتقل می‌شود فوق‌العاده زیاد است.

وی افزود: در حال حاضر در فضای مجازی، مسائل ضداخلاقی و امنیتی زیادی مطرح می‌شود، لذا شورای عالی فضای مجازی باید هر چه سریع‌تر سیاست‌های لازم در این زمینه را مشخص و ابلاغ کند.

وی افزود: کمیته مربوطه‌ای که دادستان کل کشور و 6 نفر از اعضای دولت هستند نیز باید در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهند، البته این موارد نافی وظایف دادستانی نیست، چرا که در بعضی موارد، جرم مشهود است و نیروی انتظامی وظیفه دارد جایی که نیاز است، وارد عمل شود.

محسنی اژه‌ای در پاسخ به پرسشی مبنی بر خط هجمه به دستگاه قضایی توسط ضدانقلاب‌های خارج‌نشین نیز اظهار داشت: این ضدانقلاب‌های خارج‌نشین در نزدیک انتخابات اقدامات بیشتری را انجام می‌دهند و سعی دارند آدرس غلط به مردم بدهند، بنابراین قوه قضائیه هوشیار است و در مبارزه با فساد مصصم است و تحت تأثیر سرویس‌های خارجی و دنباله‌های آنها در داخل کشور قرار نمی‌گیرد و با جرم صورت‌گرفته براساس قانون برخورد خواهد کرد.

سخنگوی قوه قضائیه درباره پرونده برادر رئیس‌جمهور نیز اظهار داشت: این پرونده هنوز در مقطع ابتدایی و رسیدگی است و مجاز به بیان جزئیات آن نیستم و باید ببینیم چه اقداماتی در خصوص این پرونده صورت گرفته است.

۱۳۹۵/۱۰/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...