نسخه چاپی

رزمایش بزرگ پدافند هوایی، كانون توجه صهیونیستها

رزمایش بزرگ و گسترده پدافند هوایی ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی كه قرار است در مهر ماه آینده برگزار شود با توجه به پیامهای مهم آن برای دشمنان، از هم اكنون در كانون توجه محافل سیاسی و نظامی رژیم اسرائیل قرار گرفته است.

به گزارش نما به نقل از العالم، " عودید گرانوت" تحلیلگر سیاسی رژیم صهیونیستی در این خصوص در گفتگو با تلویزیون اسرائیل تصریح کرد: رزمایش پدافند گسترده هوایی ایران در آینده، پاسخ این کشور به تهدید های برخی طرفهای اسرائیلی برای اقدام نظامی علیه ایران است.

در این رزمایش سامانه راداری پیشرفته و جنگنده های و هواپیماهای بدون سرنشین جاسوسی و سامانه های پدافندی شرکت خواهند کرد.

نیروهای مسلح ایران در این رزمایش از سامانه دفاعی هوایی شبیه به سامانه اس 300 که روسیه از فروش آن به ایران سرباز زد، استفاده می کند.

ایرانیها بر اساس سناریو حملات دشمن از همه اطراف این رزمایش را برگزار می کنند به گونه ای که همه ایران را تحت پوشش سامانه راداری قرار می دهد.

در همین حال تلویزیون اسرائیل بخشی از اظهارات امیر موسوی کارشناس مسائل راهبردی ایران را در خصوص تهدیدهای اخیر اسرائیل برای حمله به ایران، در گفتگو با شبکه "العالم" پخش کرد.

موسوی تصریح کرد: اظهارات برخی مسؤولان اسرائیل برای حمله به ایران بیانگر سردرگمی آنان است. گامهای بلند ایران در زمینه های دیپلماسی و علمی و فناوری از سویی و ضعف ساختار امنیت داخلی رژیم اسرائیل و تحولات اخیر منطقه از سویی دیگر این رژیم را تنگنا قرار داده است.

۱۳۹۱/۶/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...