نسخه چاپی

رقابت داغ دو مدعی قهرمانی لیگ برای خرید بازیكن

پرسپولیس و تراكتور همه «خوبها» را می‌خواهند

بعضی‌ها كه با جدیت وقایع فوتبال ایران و رقابت‌های لیگ برتر را تعقیب می‌كنند فكر می‌كردند این فقط تراكتورسازی است كه همه بازیكنان خوب را می‌خواهد.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری دانشجو، تیم ژنرال نه تنها همه را می‌خواهد که بلکه باید گفت خوب‌های تیم‌های دیگر را هم در میانه راه می‌گیرد. تراکتورسازی آن‌قدر بازیکن دارد که سرمربی این تیم در برخی بازی‌ها نمی‌داند از کدام‌یک باید استفاده کند. انصافاً وضعیت در این تیم سرگیجه‌آور است اما آیا این فقط تراکتورسازی که همه را می‌خواهد؟

بی‌گمان پاسخ منفی است؛ پرسپولیس این روزها روی دست تراکتورسازی بلند شده و این تیم دیگر به کمتر از داشتن همه ستاره‌ها راضی نیست.

به گزارش خبر ورزشی ،پرسپولیس که با داشتن 7 ملی‌پوش و تیمی به شدت منسجم که در لیگ آوازه‌اش همه‌جا پیچیده، سروش رفیعی را به خدمت گرفت؛ هافبکی که از بهترین‌های این لیگ است و خریدش یک شکار بزرگ برای پرسپولیس محسوب می شود.

پرسپولیس اما دست‌بردار نیست. این تیم هم مثل تراکتورسازی سیری ناپذیر است و این‌بار به برانکو قول داده‌اند شجاع خلیل‌زاده را هم می‌خرند.

البته کمبودهای پرسپولیس در خط دفاع و از دست دادن امید عالیشاه و نوراللهی قطعاً برای این تیم نگرانی را هم به همراه دارد اما پرسپولیس در خریدهایش به شدت خوش‌اشتهاست و همه بهترین‌ها را مانند تراکتورسازی می‌خواهد.

۱۳۹۵/۱۰/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...