نسخه چاپی

دعای حضرت آیت الله سیستانی برای جلال طالبی

در چنین شرایط و زمانی، همگان امیدوارند كه جنابعالی هر چه سریع تر به كشور عراق باز گردید و نقش برجسته خود در ایجاد فضای مناسب و امنی برای گفتگوی مثبت را ایفا كنید تا همگان به یك جمع بندی و توافق ملی رضایت بخش دست یابند و به اختلافات و بحران پیش آمده پایان دهند.

به گزارش شیعه آنلاین، رسانه های عراقی چند روز پیش از سفر «جلال طالبانی» رییس جمهور عراق به آلمان برای انجام عمل جراحی خبر دادند.

در همین حال اخبار رسیده از شهر نجف اشرف حاکی از آن است که روز گذشته حجة الإسلام و المسلمین سید «محمدرضا سیستانی» فرزند حضرت آیت الله سید «علی سیستانی» مرجع عالیقدر جهان تشیع، با طالبانی تماس گرفته و از طرف پدر خود جویای حال رییس جمهور عراق شد.

گفته می شود در این تماس تلفنی فرزند حضرت آیت الله سیستانی از طرف پدرش موفقیت آمیز بودن عمل جراحی «جلال طالبانی» را به او تبریک گفت و برای سلامتی هر چه سریع تر و بازگشت وی به عراق دعا کرد تا بتواند در حل مشکلات سیاسی عراق در چنین لحظات تاریخی حساسی نقش آفرینی کند.

حجة الإسلام و المسلمین سید «محمدرضا سیستانی» در این تماس تلفنی از طرف پدر خود گفت: در چنین شرایط و زمانی، همگان امیدوارند که جنابعالی هر چه سریع تر به کشور عراق باز گردید و نقش برجسته خود در ایجاد فضای مناسب و امنی برای گفتگوی مثبت را ایفا کنید تا همگان به یک جمع بندی و توافق ملی رضایت بخش دست یابند و به اختلافات و بحران پیش آمده پایان دهند.

از سوی دیگر «جلال طالبانی» از صمیم قلب از مرجعیت سپاسگذاری و ابراز امیدواری کرد که حضرت آیت الله سیستانی همیشه سلامت و موفقیت باشند و از اعتمادی که ایشان به آقای طالبانی در مورد فعالیت در عراق دارند، کمال سپاسگذاری کرد و گفت: بنده آمادگی کامل خود برای تلاش و دستیابی به راه حلی رضایت بخش در عراق را اعلام می دارم.

گفتنی است در پایان این تماس رییس جمهور عراق از تماس تلفنی حجة الإسلام و المسلمین سید «محمدرضا سیستانی» سپاسگذاری کرد.

۱۳۹۰/۱۱/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...