نسخه چاپی

حجت الاسلام سید مرتضی حسینی در گفتگو با نما:

رونق فروش مشروبات الكلی در فضای مجازی/ دولت عزمی در برخورد با تبلیغ مشوربات الكلی در فضای مجازی ندارد

عکس خبري -رونق فروش مشروبات الکلي در فضاي مجازي/ الکلي هايي که پشت لبشان سبز نشده / دولت عزمي در برخورد با تبليغ مشوربات الکلي در فضاي مجازي را ندارد

دولت عزمی در برخورد با تبلیغ كالاهای افیونی در شبكه های اجتماعی را ندارد و گرنه با وورد و تبلیغ این موضوعات و كالاها در شبكه های مجازی برخورد می كرد.

حجت الاسلام سید مرتضی حسینی، نماینده ادوارمجلس در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری نما، در مورد رشد فروش مشروبات الکلی در فضای مجازی، گفت: کسانی که مخالف اسلام و مرزبندی اسلامی در نوشیدینی و خوردنی ها در جهان هستند هر آنچه را که در میان مسلمانان حرام می دانند به ترویج آن از شبکه های ماهواره ای، مجازی و دیگر موارد مختلف می پردازند.

نماینده مردم ادوار در مجلس نهم گفت: غربی ها با تبیلغ مشروبات الکی و زنا توانستند بعد از پنجاه سال بر مسلمانان پیروز شوند چراکه جوانی که دائم خمر شوند دیگر نای و توانایی برای فکر کردن و خواندن نماز شب و سحر خیز شدن را ندارند.

وی ادامه داد: دشمنان اسلام امروز در جهت گرفتار کردن جوانان کشورمان به مشروبات الکی و مواد مخدر تبلیغات خود را شروع کرده اند تا جوانان این مرز و بوم آلوده این گونه مواد شوند و برای رسیدن به اهدفشان سرمایه گذاری عظیم را در نظر گرفته اند.

حسینی در ادامه با تأکید بر این مطلب که در قاچاق مشروبات الکی و مواد افیونی دستانی در پشت پرده وجود دارد، گفت: اگر دستانی در پشت پرده وجود نداشت امروز جوان 14 و 15 ساله به راحتی مشروبات الکی در اختیارش قرار نداشت.

نماینده ادوار یادآور شد: اگر امروز مشاهده می کنیم که مشروبات الکی در داخل بصورت قاچاق تولید می شود قطعا میان تولید کنندگان و منافقین و دشمنان ارتباطاتی وجود دارد و افراد سودجو با غربی ها در این زمینه هماهنگ هستند.

نماینده دور نهم قزوین در خانه ملت در ادامه با تأکید بر این مطلب که برای مقابله با این حرکت دشمنان اسلام، نیازمند اقدامات فرهنگی قوی هستیم، اظهار داشت: دولت باید در زمینه تبلیغ در جهت دور کردن جوانان از اسلام احساس خطر کند و به جدی برای مقابله با این موضوع وارد عمل شود.

به گفته حسینی وظیفه آموزش پرورش، صدا سیما، ائمه جمعه، و همه شبکه ها و رسانه های نوشتاری و دیجیتال و سازمان هایی که به نوعی با فرهنگ در ارتباط هستند و تریبون در اختیار دارند است که وارد صحنه مقابله با گرفتار شدن جوانان مسلمان شوند.

وی در ادامه با انتقاد از وزارت بهداشت و درمان گفت: متاسفانه وزارت بهداشت و درمان کشورمان نسبت به خطر مبتلایان به شرب خمر کار بهداشتی و پزشکی انجام نمی دهند زیراکه معتقدم تبیلغ ضرر بهداشتی و درمانی استفاده از مشروبات الکی بیشتر از تبلیغ یک روحانی پای مبنرها و وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی تأثیر گذار است.

نماینده ادوار تصریح کرد: قوه قضاییه و نیروی انتظامی باید با بستن گلوگاه های قاچاق از ورود قاچاق این نوع کالاها و دیگر موارد به کشور جلوگیری کنند.

حسینی در خاتمه گفت: دولت عزمی در برخورد با تبلیغ کالاهای افیونی در شبکه های اجتماعی را ندارد و گرنه با ورد و تبلیغ این موضوعات و کالاها در شبکه های مجازی برخورد می کرد.

۱۳۹۵/۱۱/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...