نسخه چاپی

قلعه نویی باید بدجوری مراقب بیك زاده باشد!

هفته نوزدهم لیگ برتر برای پرسپولیس خوش‌یمن بود و افزایش فاصله سرخپوشان با تیم‌های دوم و سوم را به همراه داشت. نكته جالب در این میان، خوش‌خدمتی استقلالی‌های سابق به پرسپولیس بود.

به گزارش نما به نقل از افکارنیوز، در داربی تبریز امین حاج‌محمدی با یک تکل به موقع روی ریباند پنالتی محمد ابراهیمی، مانع از به ثمر رسیدن گل تراکتور و پیروزی این تیم شد. در قم هم دو استقلالی سابق صبا یعنی محسن فروزان و حنیف عمران‌زاده دست به دست هم دادند و قفل بازی را برای پرسپولیس باز کردند. گل اول سرخپوشان بر اثر خروج اشتباه فروزان و نیز ضربه تمام‌کننده حنیف به ثمر رسید. دقایقی بعد گلر پیشین آبی‌ها یک پنالتی چیپ هم خورد که در شبکه‌های اجتماعی حسابی سوژه شده است!
در همین راستا، دو هفته پیش هم یک استقلالی سابق دیگر به پرسپولیس لطف کرده بود. در شرایطی که به نظر می‌رسید نبرد پرسپولیس با فولاد در اهواز یکی از سخت‌ترین مسابقات نیم‌فصل دوم سرخپوشان تهرانی باشد، اوضاع کاملا برعکس شد. بعد از گل به خودی دقایق نخست عبدالله کرمی، این وحید طالب‌لو بود که با یک خروج اشتباه باعث ثبت گل دوم شد و به نوعی تکلیف بازی را یکسره کرد. این در حالی است که طالب‌لو در دیدار برابر استقلال یکی از بهترین بازیکنان تیمش بود و چند موقعیت کلیدی را از بازیکنان تیم سابقش گرفت.
در مجموع استقلالی‌های قدیمی در این هفته‌ها بدجوری در خدمت پرسپولیس هستند و به نظر می‌رسد امیر قلعه‌نویی هم با در نظر گرفتن این نکته باید حسابی مراقب هاشم بیک‌زاده باشد! تراکتور پر از پرسپولیسی قدیمی است، اما با شرایط فعلی شاید هیچکس به اندازه هاشم برای او خطرناک نباشد! بیک‌زاده بین دو نیم‌فصل به تراکتور پیوست که خرید این بازیکن با انتقادات زیادی همراه شد، اما به هر حال امیر به او اعتقاد دارد. بیک‌زاده در دو بازی اولش برای تراکتور فیکس شد و در مسابقه قبلی هم نیمه دوم به میدان آمد.

۱۳۹۵/۱۱/۱۲

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...