نسخه چاپی

از موزه ملك در دهه فجر رایگان بازدید كنید!

كتابخانه و موزه ملی ملك در جایگاه نخستین موزه وقفی- خصوصی ایران از دوستداران آثار تاریخی و موزه‌ای دعوت می‌كند از روز سه‌شنبه ۱۲ تا روز پنج‌شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ خورشیدی به مناسبت فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی، به رایگان از تالارهای موزه‌ای بزرگ‌ترین موقوفه فرهنگی ایران بازدید كنند.

به گزارش نما به نقل از دیباچه، موقوفه آستان قدس رضوی، موزه ملی ملک، در کنار کتابخانه نفیس نسخه‌های خطی و چاپی، گنجینه‌ای از آثار و اشیای ارزشمند تاریخی را در تالارهای گوناگون خود جای داده است. مجموعه سکه، حدود ۱۰ هزار سکه تاریخی از دوران پیش از هخامنشی (از سده ششم پیش از میلاد) تاکنون را دربرگرفته است. در کنار تالار سکه، تالار کمال‌الملک و خاندان غفاری قرار دارد که در آنجا مجموعه‌ای از تابلوهای نقاشی محمد غفاری مشهورترین نقاش تاریخ معاصر ایران و دیگر اعضای هنرمند خاندان غفاری گردآمده است.

از موزه ملک در دهه فجر رایگان بازدید کنید!

دوستداران عرصه فرهنگ می‌توانند از روز سه‌شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ خورشیدی به مدت ۱۰ روز به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی به رایگان از کتابخانه و موزه ملی ملک موقوفه متعلق به آستان قدس رضوی به نشانی «میدان امام خمینی، سردر باغ ملی، خیابان ملل متحد» بازدید کنند. ساعت بازدید از این مجموعه، هر روز به جز جمعه‌ها و تعطیلات رسمی از ۸:۳۰ تا ۱۶:۱۵ است.

۱۳۹۵/۱۱/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...