نسخه چاپی

تشدید تدابیر امنیتی در مساجد هلند

در پی تیراندازی اخیر به نمازگزاران مسجدی در شهر «كِبِك» كانادا، مساجد بزرگ هلند از تشدید تدابیر امنیتی به ویژه در حین اقامه نماز خبر دادند.

به گزارش نما، در پی تیراندازی اخیر به نمازگزاران در مسجدی در شهر «کِبِک» کانادا، چهار مسجد بزرگ هلند از تصمیم خود برای بستن درب‌های مسجد در حین برگزاری مراسم نماز خبر دادند.

به نوشته روزنامه فرانسوی فیگارو، چهار مسجد بزرگ هلند شامل مسجد آبی آمستردام، مسجد السنه لاهه، مسجد السلام روتردام و مسجد عمر الفاروق در اوترخت با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند که احساس می‌کنند مجبور هستند درهای مساجد را هنگام اقامه نماز ببندند.

در این بیانیه آمده است: در اطراف مسجد آبی آمستردام دوربین‌های امنیتی بیشتری نصب شده است.

براساس این گزارش، هر روزه هزاران نفر در این چهار مسجد اقدام به اقامه نماز می‌کنند.

تشدید تدابیر امنیتی در مساجد هلند در حالیست که مردم این کشور یک و نیم نماه دیگر بمنظور شرکت در انتخابات پارلمانی این کشور که طبق نظرسنجی‌ها یک نماینده ضداسلامی پیشتاز است، به پای صندوق‌های اخذ رأی خواهند رفت.

این نماینده ضداسلامی پارلمان هلند وعده داده در صورت انتصاب به نخست‌وزیری این کشور، مساجد و مدارس اسلامی این کشور را تعطیل کرده و قرآن را ممنوع کند.

افراد مسلح اخیرا به نمازگزاران یک مسجد در شهر «کبک» کانادا حمله کردند حمله ای که چند کشته و زخمی برجا گذاشته و مقامات کانادایی آنرا «تروریستی» اعلام کردند.

۱۳۹۵/۱۱/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...