نسخه چاپی

روایت "پاك نیت" از فساد در سینما

عکس خبري -روايت "پاک نيت" از فساد در سينما

پاك نیت گفت: متاسفانه در حال حاضر سینمای ما به خصوص سینمای تجاری به علت برنامه ریزی های برخی افراد برای رسیدن به سود شخصی و به دست گرفتن گیشه، روند رو به رشدی ندارد. این موضوعات باعث زیان های جبران ناپذیر به سینما و مردم و ترویج فساد اخلاقی در جامعه می شود.


به گزارش نما، محمود پاك نيت،بازيگر سينما و تلويزيون در گفتگو با باشگاه خبرنگاران درخصوص وضعيت توليد فيلم و مديريت آن در سينما اظهار داشت:توليد فيلم نيازمند وجود سرمايه و مديريت درست در جهت آن است و هنگامي كه تهيه كنندگان قادر به بودجه بندي درست در راستاي تامين هزينه هاي ساخت فيلم باشند قادر به بهبود اين روند خواهند بود.

وي افزود: متاسفانه در حال حاضر سينماي ما به خصوص سينماي تجاري به علت برنامه ريزي هاي برخي افراد براي رسيدن به سود شخصي و به دست گرفتن گيشه، روند رو به رشدي ندارد.
وي تصريح كرد:اين موضوعات باعث زيان هاي جبران ناپذير به سينما و مردم و ترويج فساد اخلاقي در جامعه مي شود.

پاك نيت با اشاره به تاثير فيلم سازان در روند مديريت سينما خاطرنشان كرد: در صورت تعامل سازنده سينماگران با مديران، ايجاد يك هيئت و شورا متشكل از متوليان فرهنگي و برنامه ريزي و مديريت صحيح در جهت ايجاد زمينه اي براي استقبال مردم از فيلم هاي اكران شده،مي توان شاهد بهبود اين اوضاع بود.

اين هنرمند با تاكيد برتاثير بخش خصوصي در روند فيلمسازي عنوان كرد:درحال حاضر به غير از اندكي از فيلم هاي ساخته شده توسط ارگانهاي دولتي مثل وزارت ارشاد و بنياد فارابي باقي آثار در بخش خصوصي ساخته مي شود كه در صورت حمايت مسئولان به شكل بازگشت سرمايه سرمايه گذاران و حمايت مردم به شكل استقبال از اين آثار مي توان اوضاع كنوني را سرو سامان داد.

پاك نيت در پايان درخصوص تاثير برگزاري جشنواره ها در كيفيت فيلم هاي توليدي گفت: كار فرهنگي مستلزم وجود جشنواره ها است؛زيرا جشنواره عرصه اي براي مقايسه توانايي ها و رفع نقايص كارهاي سينماگران است.

وي تصريح كرد:متاسفانه بسياري از فيلمسازان با اتكا بر آثار خود،به تماشاي فيلمهاي سازندگان ديگر نمي پردازند؛اما با وجود چنين جشنواره هايي آنان مجبور به اين كار و در نتيجه پي بردن به ضعف هاي خود خواهند شد.

۱۳۹۱/۶/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...