نسخه چاپی

از تفكیك جنسیتی تا ازدواج موقت

عکس خبري -از تفكيك جنسيتي تا ازدواج موقت

به گزارش نما، صادق زیباکلام عضو هیات علمی دانشگاه تهران طی گفت و گویی با خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه عصرامروز، در خصوص «راه اندازی ازدواج موقت در دانشگاه ها» و «تفکیک جنسیتی» مطالبی را عنوان کرد

زیباکلام در این گفت و گو با اشاره به این که مطالعه و بررسی جدی در خصوص ازدواج موقت در دانشگاه نداشته است، گفت: برای رسیدن به نتایج درستی در خصوص ازدواج موقت در دانشگاه باید از صاحب نظران اجتماعی داخل و خارج دانشگاه نظرسنجی کرد و بررسی شود که آیا اساساً در این موضوع مشکلی داریم یا نه؟ در صورت مثبت بودن جواب، باید پرسید که آیا ازدواج موقت بهترین راه حل این مشکل است یا خیر؟

وی همچنین در رابطه با طرح تفکیک جنسیتی در دانشگاه ها، عنوان کرد: پیش از هر گونه صحبتی در این باره باید پرسید که مطرح شدن این طرح در دانشگاه بر پایه چه مطالعه و برسی صورت گرفته؟ دلایل مسئولان برای این طرح چیست؟ و چه مشکلی در دانشگاه ها مشاهده شده که منجر به ارائه طرح تفکیک جنسیتی در دانشگاه ها شده است؟

زیبا کلام در پایان اضافه کرد: نمی دانم این تصمیم بر کدام مطالعه صورت گرفته است؟ چه جور امکان دارد هم تفکیک جنسیتی در دانشگاه ها صورت بگیرد و هم دانشجویان پسر و دختر با هم آشنا بشوند و بخواسته آقای قرائتی ازدواج موقت کنند؟

۱۳۹۱/۶/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...