نسخه چاپی

تمجید انصاری‌فرد از سوی رسانه یونانی

سایت SDNA یونان در تحلیلی پیرامون عملكرد بازیكنان تیم المپیاكوس در بازی جام حذفی به تمجید كریم انصاری‌فرد پرداخت اما دیگر مهاجم این تیم آتنی را نكوهش كرد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، تیم المپیاکوس شب گذشته (چهارشنبه) در دیدار رفت مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی یونان میزبان آترومیتوس بود و با تساوی بدون گل متوقف شد. کریم انصاری‌فرد، ملی‌پوش ایرانی حضور 90 دقیقه‌ای در خط حمله المپیاکوس داشت اما به توفیقی در گلزنی دست نیافت.

سایت ورزشی SDNA یونان در گزارشی به بررسی عملکرد تمامی بازیکنان تیم المپیاکوس در این بازی خانگی پرداخت و درباره انصاری‌فرد نوشت: او در نیمه اول بسیار خوب بازی کرد و سرعت خیلی خوبی داشت. انصاری‌فرد یک شانس بزرگ گلزنی را هم از دست داد اما این نمایش او ادامه پیدا نکرد.

این سایت یونانی سپس با نکوهش عملکرد اسکار کاردوزو، مهاجم پاراگو‌ئه‌ای تیم المپیاکوس آورده است: نمایش ناامید‌کننده دیگری از کاردوزو را که از سوی پائولو بنتو فرصت بازی پیدا می‌کند شاهد بودیم. همواره همین نمایش را به غیر از بازی اخیر در سالونیکی ارا‌ئه می‌دهد. شاید این فرصت‌ها دیگر برای مهاجم 24 ساله پاراگو‌ئه‌ای تکرار نشود.

دیدار برگشت المپیاکوس و آترومیتوس 12 اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد و تیم برنده به نیمه‌نهایی جام حذفی یونان صعود می‌کند.

۱۳۹۵/۱۱/۲۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...