نسخه چاپی

خانواده مرحوم والی امشب در شبكه دو

عکس خبري -خانواده مرحوم والي امشب در شبكه دو

خانواده مرحوم «حاج عبدالله والی » امشب در برنامه «زنده باد زندگی» از شبكه دوم سیما به بیان خاطرات خود خواهد پرداخت.

همسر, فرزند و برادران مرحوم والی امشب در برنامه «زنده‌باد زندگی» حضور می‌یابد و به بیان خاطرات خود از مرحوم والی و همچنین تبیین کتاب ارزشمند "تا خمینی شهر" روایت زندگی مجاهدانه حاج عبدالله والی خواهند پرداخت.

این ویژه‌برنامه، با مشارکت سازمان رسانه‌ای شیرازه و گروه خانواده شبکه دوم سیما تولید و روی آنتن می‌رود.

برنامه «زنده باد زندگی» که یکی از برنامه‌های پر مخاطب سیماست، با تهیه‌کنندگی و مجری‌گری جعفر خسروی روزهای یکشنبه تا چهارشنبه هر هفته از شبکه دوم سیما پخش می‌شود، که برنامه دوشنبه شب ها با محوریت کتاب تولید می‌شود.

کتاب «تا خمینی شهر» که به شرح زندگی و فعالیت مجاهدانه مرحوم عبدالله والی می‌پردازد، نمونه‌ای است از شیوه زندگی مجاهدانه در راه خدا که بر مبنای شعارهای جهادی انقلاب اسلامی شکل گرفته است.

این کتاب در بخش‌های مختلف خود روایتی مستند از زندگی خانوادگی و نیز اجتماعی فردی را به تصویرمی‌کشد که از جهادگران حقیقی برخاسته از انقلاب اسلامی بوده و برای آبادانی منطقه بشاگرد از توابع استان سیستان و بلوچستان و در پی درخواست حضرت امام (ه) در این زمینه، تمام زندگی خود را وقف این مساله می‌کند.

«تا خمینی شهر» حاصل تلاش‌های محققان موسسه جهادی است که در سه قالب مصاحبه با نزدیکان مرحوم حاج عبدالله والی، بررسی اسناد مکتوب و تصویری شامل فیلم و عکس‌های برجای مانده از وی تدوین و منتشر شده است.

لازم به ذکر است پیش از این راویان و نویسندگان کتاب های "دختر شینا " ," پایی که جا ماند " و " کوچه نقاشها " نیز در این برنامه حضور داشته اند.

۱۳۹۱/۶/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...