نسخه چاپی

دفتر ناطق‌نوری چه چیزی را تكذیب كرد

در پی تكذیب خبر انصراف حجت‌الاسلام ناطق‌نوری از نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری آینده، فایل صوتی گفت‌وگوی فارس با مسئول دفتر وی منتشر می‌شود.


به گزارش نما به نقل از خبرگزاری فارس، در پی انتشار شایعاتی مبنی بر تصمیم حجت‌الاسلام علی‌اکبر ناطق‌نوری برای ورود به عرصه نامزدی در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری، خبرنگار سیاسی فارس عصر روز شنبه با تماس با دفتر ناطق پیگیر این موضوع شد.

مسئول دفتر حجت‌الاسلام ناطق‌نوری گفت که این موضوع را از شخص علی‌اکبر ناطق‌نوری پیگیری و به خبرگزاری فارس در این باره پاسخ رسمی خواهد داد.

صبح روز گذشته «یک‌شنبه» خبرنگار سیاسی فارس برای بار دوم با آقای درویش مسئول دفتر حجت‌الاسلام ناطق‌نوری تماس گرفت که وی پاسخگویی در این خصوص را به عصر آن روز و پس از جویا شدن نظر قطعی حاج‌ آقای ناطق موکول کرد.

سرانجام عصر دیروز وقتی خبرنگار سیاسی فارس با دفتر حجت‌الاسلام ناطق تماس گرفت، رسماً به وی گفته شد که از قول دفتر اعلام کند «حجت‌الاسلام ناطق‌نوری در انتخابات کاندیدا نمی‌شود».

وقتی خبرنگار ما از وی سؤال کرد آیا این سخن به معنای آن است که هنوز آقای ناطق در این خصوص تصمیم‌گیری نکرده یا کلاً نامزدی وی در انتخابات آتی منتفی است، وی تأکید کرد: ایشان تصمیمی برای حضور ندارند.

۱۳۹۱/۶/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...