نسخه چاپی

ژوزه فكر می‌كند می‌خواهیم در كارش دخالت كنیم

عضو كمیته فنی باشگاه پرسپولیس گفت: ژوزه احساس می‌كند قصد دخالت در كارش را داریم.

به گزارش نما ابراهیم آشتیانی در گفت و گو با فارس در مورد شرایط پرسپولیس گفت: فکر می‌کردم بعد از بازی برابر استقلال تیم از لحاظ روحی به شرایط خوبی برسد اما این اتفاق نیفتاد.‌ پرسپولیس تنها از لحاظ فنی مشکل ندارد و از لحاظ بدنی، روحی و روانی نیز دچار مشکل است. بازیکنان در اغلب درگیری‌ها مغلوب می‌شوند و می‌بینیم شجاعت ریسک ندارند. جسارتی که بازیکن باید داشته باشد و با اعتماد به نفس در زمین عمل کند در پرسپولیسی‌ها نیست و در اغلب اوقات سعی می‌کنند با احتیاط عمل کنند تا مقصر قلمداد نشود.

وی افزود: پرسپولیس از تمام ظرفیت خود بهره نمی‌برد. تیم بازیکنان ملی پوش زیادی دارد. به طور مثال ژوزه می‌تواند از قاضی انصاری‌فرد و زاید در یک زمان استفاده کند و مطمئنا تاثیر مثبتی خواهد داشت.

آشتیانی در مورد کمیته فنی و تشکیل نشدن جلسات این کمیته در ماه گذشته گفت: کمیته فنی برای کمک به پرسپولیس تشکیل شد و می خواستیم به تیم کمک کنیم. دوست داشتیم این کمیته خیلی فعال باشد و فقط در حد اسم نباشد. متاسفانه این اتفاق نیفتاد و کمتر از نظرات ما استفاده شد.

آشتیانی خاطرنشان کرد: همان ابتدا اعتقاد داشتیم باید یک مربی خوب ایرانی مثل استیلی، پیروانی یا شخص دیگری کنار ژوزه باشد تا اگر تیم یک روز به مشکل برخورد و او اعلام کرد نمی‌تواند کار کند آن مربی ایرانی که با شرایط تیم آشنا است کار را در دست بگیرد. اگر بخواهیم یک روز مربی‌ای را جای ژوزه بیاوریم آن‌وقت او هم زمان می خواهد. عاشوری هم که در کنار تیم بود کنار گذاشتند.

آشتیانی در مورد اینکه آیا در این شرایط کمیته فنی تاثیری دارد گفت: نمی‌دانم چه بگویم. با علاقه آمدیم و می‌خواستیم کمک کنیم. افراد بزرگی در کمیته فنی هستند. کسانی که خاک این فوتبال را خوردند اما متاسفانه ژوزه احساس می‌کند کمیته فنی قصد دخالت دارد یا طوری به او تفهیم کردند که کمیته فنی قصد دارد زیر پایش را خالی کند در حالی که اصلا این طور نیست.

وی اضافه کرد: باید جلسه کمیته فنی تشکیل شود. ما قصد دخالت نداریم و دوست داریم رابطه تنگاتنگی وجود داشته باشد و بتوانیم راه چاره‌ای برای پرسپولیس پیدا کنیم. ژوزه اگر قبول کند از کمیته فنی کمک بگیرد و یک مربی ایرانی را به کادر فنی اضافه کند وضعیت رو به راه خواهد شد.

عضو کمیته فنی پرسپولیس در مورد اختلافات روی سکوها و شعارهایی که داده می‌شود تصریح کرد: طرفداران حق دارند ناراحت باشند. آن ها سال‌ها برای تشویق پرسپولیس به استادیوم آمدند و حتی قبل از خودشان پدرانشان بودند که از پرسپولیس حمایت می کردند. من دیدم خیلی‌ها به خاطر حمایت از پرسپولیس و حضور در ورزشگاه کار خود را از دست دادند و یا در شب عروسی فرزندانشان پرسپولیس را تنها نگذاشتند و به استادیوم آمدند.

وی ادامه داد: هواداران ما کسانی هستند که چنین فداکاری را کردند و نمی‌شود بی تفاوت از کنار آنها عبور کرد. این هواداران را با خون دل به دست آوردیم و باید آنها را حفظ کنیم. آنها نور چشم ما هستند. دیدید با اینکه پرسپولیس نتایج خوبی نگرفته هواداران باز هم برای حمایت به ورزشگاه آمدند. واقعا به خاطر هواداران ناراحت هستم، به آنها حق می‌دهم و باید عملکردی داشته باشیم که بتوانیم هواداران را حفظ کنیم.

۱۳۹۱/۶/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...