نسخه چاپی

خروش انقلابی دانشگاه‌ها علیه هتاكان

دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها در اعتراض به هتك حرمت پیامبر اعظم(ص) تجمع كردند.

به گزارش نما به نقل از فارس، در پی هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های کشور با برگزاری تجمع، اعتراض خود را اعلام کردند.

* تجمع اساتید و دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر

ظهر امروز (دوشنبه) و پس از اقامه نماز ظهر و عصر، بیش از 1000 نفر از دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر در انزجار از ساخت فیلم موهن علیه ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) تجمع اعتراض‌آمیز برگزار کردند.

در این تجمع دانشجویان شعارهای «منطق هالیوودی نشانه ذلت است، تنفر از آمریکا شعار هر ملت است»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسراییل»، «ما همه سرباز تواییم محمد، گوش به فرمان توییم محمد»، «یا ایها المسلمون اتحدو اتحدو»، «خون ما در این راه، فدای رسول الله»، «سکوت در برابر اهانت، خیانت خیانت» سر دادند.

در این مراسم دانشجویان پلاکاردهایی با مضامین «برادران شیعه، برادران سنی، اتحاد اتحاد» و «کارگردان صهیونیست اعدام باید گردد» همراه داشتند.

* خواب را بر اهانت‌کنندگان حرام می‌کنیم

در ادامه این تجمع، گروه‌های فعال دانشجویی در محکومیت و اعلام انزجار از توهین به ساحت مقدس پیامبر رحمت (ص) بیانیه‌ای صادر کردند.

متن این بیانیه بدین شرح است:

«دوباره دست‌های تا مرفق خون‌آلود خون‌آشامان صهیونیست در عرصه تصویر نمایان شد و به مانند گذشته فاجعه آفرید؛ لیک 14 قرن است که قلب اسلام زخمی از تیغ نامردمان حق‌ستیز است. آن هنگام که رسول مهربانی دعوت آسمانی خویش را به توحید آغاز کرد، ابوجهل‌ها و ابولهب‌ها با دست و زبان به سوی او حمله بردند و امروز هم با حیله کثیف دیگری از حیله‌های شیطان دل‌های دوستانش را تیرباران کردند و آتش دوزخ را علیه خود جان دو چندان بخشیدند و زبونی کارهای خویش را به رخ کشیدند.

اما چه سود آیا این اسلام‌ستیزی منجر به تضعیف اسلام و ایجاد تفرقه بین گروه‌های مسلمان شد؟ آیا جایگاه والای پیامبر رحمت در چشم حق‌طلبان متزلزل شد؟ آیا از معرفت و محبت نسبت به آستان نبی(ص) کاسته شد؟ آیا تنفر از اسلام بر جهان حاکم شد و موج اسلام‌خواهی برآمده از اسلام فرو خفت؟ آیا جایگاه آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی در جهان تقویت شد؟

از سوی دیگر آنچه از این جنایت دردناک برمی‌آید تلاش عوامل پشت‌پرده در ایجاد فتنه و درگیری میان امت اسلام و پیروان راستین حضرت عیسی‌بن مردم(س) است. لیک روشن است که در اعتقادات ما مسلمانان ایمان به اصل نبوت جزئی از اصول دین است که تمام مذاهب اسلامی بر آن متفق‌اند. داستان حضرت مسیح(ع) در کتاب آسمانی مسلمانان به هنرمندانه‌ترین وجه ممکن تصویر شده است و احترام به تمامی پیامبران از آدم تا خاتم جزو لاینفک زندگی یک مسلمان است.

در این راستا بر خود لازم می‌دانیم از تمامی دوستان اهل کتاب که در این موضوع همدرد مسلمانان گشتند تشکر کنیم.

در پایان ما فعالین گروه‌های دانشجوی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با تأکید بر سعادت‌بخشی اسلام برای بشر امروز ضمن آنکه دول مستبد غربی را مسبب اصلی این اهانت بزرگ به رسول رحمت می‌دانیم، اعلام می‌داریم مجازات عاملان آشکار این جنایات بزرگ نتیجه طبیعی اعمال کثیف شما در حرمت‌شکنی و قبح‌ریزی از اهانت به مقدسات اسلامی است و آن را چاره نیست، پس به شما بشارت می‌دهیم که آسوده خوابیدن شب‌هایتان را از این پس باید در وهم و خیال تصور کنید».

* آتش زدن پرچم رژیم صهیونیستی

در پایان این مراسم نیز پرچم رژیم صهیونیستی با شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر انگلیس» به آتش کشیده شد و دانشجویان با خواندن دعای فرج، این تجمع را پایان دادند.

همچنین دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد تهران مرکز تجمع اعتراضی را به دلیل توهین به پیامبر اعظم(ص) مقابل دانشکده معماری دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز برگزار کردند.

* تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد و تاکید بر محاکمه عوامل ساخت فیلم موهن

تجمع اعتراضی اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی ظهر امروز مقابل دانشکده هنر و معماری این دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی با محکوم کردن ساخت و انتشار فیلم موهن به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) خواستار برخورد مجامع بین‌المللی با عوامل تولید این فیلم شدند.

بر پایه این خبر در این مراسم تجمع کنندگان با سر دادن شعارهایی‌ همچون «الله اکبر»، «لااله الا الله»، «محمد رسول الله»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر انگلیس» ، «امت ما بیدار است، از استکبار بیزار است» و .... خواهان برخورد جدی با عوامل سازنده این فیلم توهین آمیز شدند.

همچنین در این مراسم مالکی رئیس دانشکده حقوق تهران مرکز با محکومیت کردن این اقدام اظهار داشت: طبق قوانین بین المللی و منشور سازمان ملل متحد هر گونه توهین به ادیان الهی محکوم است؛ لذا توهین فیلم ساز آمریکایی به پیامبر اعظم (ص) قابل بخشش نیست و باید با آن برخورد جدی صورت گیرد.

در این تجمع ضیاء رئیس دانشکده زبان خارجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی به زبان فرانسوی ساخت فیلم موهن علیه پیامبر اسلام را محکوم کرد.

در این مراسم سیمونی مدیر گروه زبان خارجی دانشگاه آزاد تهران مرکز و از اساتید ارامنه با محکوم کردن این اقدام خاطرنشان کرد: تمامی توهین کنندگان به ادیان الهی باید پاسخگوی اعمال ننگین خود باشند زیرا این توهین‌ها هیچ گونه توجیهی ندارد.

در پایان این تجمع شرکت کنندگان با محکوم کردن اقدام سازندگان فیلم موهن علیه پیامبر (ص) پرچم آمریکا و اسرائیل را به عنوان حامیان اصلی این توطئه به آتش کشیدند و خواهان برخورد جدی مجامع بین المللی با عوامل ساخت این فیلم شدند.

* برگزاری تجمع دانشجویان و اساتید دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

دانشجویان و اساتید دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی نیز ظهر امروز(دوشنبه) در اعتراض به ساخت فیلم توهین به ساحت مقدس پیامبراعظم(ص) مقابل دانشکده برق تجمع کردند.

دانشجویان دست‌نوشته‌هایی را با مضامین «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «لبیک یا محمد» و... در دست داشته و طی آن اعتراض خود را نسبت به توهین به پیامبر (ص) اعلام کردند.

* معروفی:سردمداران صهیونیست به دنبال دور کردن مردم از نهضت انبیاء هستند

محمد معروفی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشکده برق دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در جمع دانشجویان و اساتیدی که در اعتراض به ساخت فیلم توهین آمیز به پیامبر اعظم تجمع کردند، گفت: سردمداران یهود و رژیم صهیونیستی به دنبال آن هستند که مردم را از نهضت انبیاء دور کنند.

وی ادامه داد: باتوجه به آنکه انگشت اتهام به دلیل علامت سؤال‌های زیادی از جمله 11 سپتامبر به سوی آنها است اما آنها درتلاشند توپ را به زمین مسلمانان بیاندازند.

معروفی با اشاره به بخشی از آیات قرآن کریم که در رابطه با توهین کنندگان به پیامبر اعظم نازل شده است، تصریح کرد: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید کسانی که نتوانستند یک سوره مانند قرآن بیاورند سعی دارند با فریب و نیرنگ مسلمانان را از نهضت انبیاء جدا کنند و خداوند وعده داده است که مکر و حیله آنها را به خودشان بازمی‌گرداند.

* عزاداری دانشجویان و اساتید

در ادامه این تجمع دانشجویان و اساتید دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی به عزاداری و سینه‌زنی پرداختند.

حسینی یکی از دانشجویان حاضر در این مراسم، گفت: مسلمانان مقابل اهانت‌کنندگان به مقدسات می‌ایستند؛ البته باید از غربی‌ها پرسید، شما که ادعاهای پوچ دارید چرا مقابل توهین به مقدسات اسلامی واکنشی نشان نمی‌دهید؟

وی افزود: تا پای جان مقابل اهانت‌کنندگان خواهیم ایستاد و خواب را بر آنها حرام خواهیم کرد.

* دولت‌های اسلامی مقابل اهانت‌ها بایستند/ درخواست از نخبگان مسلمان

اساتید و دانشجویانی در پایان این تجمع بیانیه‌ای در محکومیت هتک حرمت به پیامبر اعظم(ص) صادر کردند.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

در پی اهانت نفرت‌انگیز و بی‌شرمانه دشمنان اسلام به ساحت مقدس پیامبر عظیم‌الشان اسلام (ص) که مانند پاشیدن خاک بر چهره آفتاب پرفروغ است این جمعیت دانشگاهی ضمن ابراز انفجار از این حرکت گستاخانه و به تبعیت از رهبر و مولای خود بیانیه‌ای را به شرح زیر صادر کرد:



1_ این حرکت کینه‌توزانه از سوی افرادی خوار و منفور که توسط مجموعه‌های خونخوار صهیونیستی هدایت شده نشان دهنده دشمنی و وحشت بسیار آنان از درخشش روزافزون اسلام ناب محمدی است.



وحشت از فرجامی تاریک یعنی نابودی و محو شدن از صحنه روزگار است. بدانند این تر‌س‌ها بی‌مورد نبوده و به یاری خداوند چنین سرانجامی به زودی دامان این جماعت نادان را خواهد گرفت.



2_ قدر مسلم شماره 1 در این حرکت اهانت‌آمیز دولت‌های استکباری و در راس آنها آمریکای غاصب و اسرائیل غاصب هستند. ای دولت‌های استکباری؛ آیا با خود اندیشیده‌اید که با چنین حرکت پوچ و احمقانه‌ای می‌توانید ذره‌ای در حرکت کامل‌ترین دین الهی به سمت قله‌ها تزلزل ایجاد کرده و با این حرکت به تخریب چهره رسول خدا بپردازید؟ زهی خیال باطل. بدانید این کارها آبروی نداشته شما را بیش از پیش خواهد برد و انزوا و زلالت را همچون عذابی سخت بر شما فرود خواهد آورد.



3_ بلاشک این حرکت شنیع نه تنها مورد شماتت مسلمانان جهان بلکه تمام ملت‌های آزاده با هر دین و مسلکی است. همانطور که مسلمانان همواره پیامبران و مقدسات دیگر ادیان الهی همواره احترام گذاشته‌اند این احترام به صورت متقابل از سوی آنها نسبت به دین مبین اسلام و رسولش وجود داشته است.

این بیش از هر چیز نشان دهنده آن است که عاملین این جنایت به دروغ خود را پیروان این ادیان معرفی کرده و در واقع افرادی بی‌دین هستند که در لباس کشیش و افراد مذهبی و غیره به واقع شمشیر به روی خدا گشوده‌اند که چاره‌ای جز نابودی برای آنها متصور نیست.

4_ توجیه مقامات آمریکایی در رابطه با استفاده شهروندانش از حق آزادی بیان که ناشی از فرهنگ رو به اضمحلال لیبرالیسم است ظلمی آشکار و صدور مجوز برای توهین به عقاید امت مسلمان در سرتاسر دنیا تلقی شده است که هرگز قابل بخشش نبوده و یاد آن تا ابد در ذهن و قلب پیروان رسول الهی باقی خواهد ماند.



چنین حرکت‌هایی نه تنها به احیای لیبرالیسم انحرافی کمک نکرده بلکه عمر آن را کوتاه‌تر می‌سازد و همانگونه که امروز شاهد نشانه‌هایی از به چالش کشیدن آن هستیم به خواست خداوند متعال این فرهنگ به زودی از درون متلاشی خواهد شد.



5_ آمریکای بیچاره و سگ نگهبانش اسرائیل با این اقدام خود که نشانه‌های ترس و هراس از گسترش آگاهانه اسلام در دنیا در آن موج می‌زند تلاش مذبوحانه برای جلوگیری از حرکت‌های انقلابی منطقه و امواج خروشان بیداری اسلامی در پهنای گیتی انجام دادند.



6_ تجمع کنندگان در این مکان به عنوان جمعی از دانشجویان ضمن دعوت از دانشجویان ایرانی ایران اسلامی و تمام جهان اسلام برای انجام حرکات مشابه به عنوان قشر آگاه و پرشور جامعه از دولت جمهوری اسلامی ایران در کشورهای اسلامی می‌خواهند اعتراض خود را در برابر این حرکت به صورت شفاف بیان کرده و بر آن پای فشارند تا با تنگ شدن عرصه بر متجاوزان فرهنگی بیش از این شاهد اینگونه اقدامات که باعث جریحه دار شدن قلب مسلمین می‌شود نباشیم. همچنین به سران و نخبگان کشورهای اسلامی که در برابر این مسائل سکوت کردند و یا غم‌انگیز‌تر از آن به زیر بار بردن اقدامات اعتراضی مسلمانان پرداختند اعلام می‌کنیم ننگ این خیانت و نشان کریه غلام حلقه به گوش استکبار مادامی که دنیا باقی است بر پیشانی آنها حک خواهد شد.

۱۳۹۱/۶/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...