نسخه چاپی

ویرایش جدید كتاب «فلسطین» از منظر رهبر انقلاب

ویرایش جدید كتاب «فلسطین» از منظر حضرت آیت‌الله‌ خامنه‌ای(مدّظلّه‌العالی) رهبر معظّم انقلاب اسلامی همزمان با ششمین كنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین رونمایی می‌شود.

به گزارش نما به نقل از دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای؛ کتاب فلسطین شامل بیانات مقام معظّم رهبری، بزرگ‌پرچم‌دار مقاومت و آزادی قدس، در هشت بخش کلیّات، شکست‌ها و پیروزی‌ها، مسؤولیّت‌ها، جنایات، راه حل‌ها، قهرمانان، روشنگری و آینده‌ی روشن و همچنین متن کامل بیانات معظّمٌ‌له در خطبه‌های نماز جمعه‌ی تهران در تاریخ 17 مرداد ماه 1359 به‌عنوان دیباچه‌ی مطالب، در فصلی مجزّا با عنوان «یادی از دوّمین روز قدس» می‌باشد.

مقدمّه‌ی این کتاب تاریخی-تحلیلی توسط آقای علی‌اکبر ولایتی تألیف شده، مقدمّه‌ای که با یک مرور اجمالی و ارائه‌ی دورنمای کلّی از زمینه‌های اشغال سرزمین فلسطین، نشان می‌دهد که چگونه با نقشه‌های دولت‌های استعمارگر غربی، «تفنگ‌ها جای شاخه‌های زیتون را گرفتند».

ویرایش جدید این اثر همراه با دو نسخه انگلیسی و عربی، همزمان با ششمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در تهران با حضور سران محترم قوا، مسئولان لشکری و کشوری و مدعوین بین‌المللی رونمایی می‌شود.

پیش از این، کتاب فلسطین شامل بیانات رهبر معظّم انقلاب تا سال 1390به دو زبان فارسی و انگلیسی چاپ و منتشر شده بود. اما در ویرایش جدید، بیانات معظّمٌ‌له تا سال 1395 به روزرسانی شده و همراه با دو نسخه کامل انگلیسی و عربی در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

۱۳۹۵/۱۲/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...