نسخه چاپی

حجت الاسلام امرودی در گفتگو با نما مطرح كرد:

وحدت جهان اسلام بر فلسطین؛ هدف كنفرانس تهران/ طنین زنگ همبستگی و اتحاد با دانش آموزان فلسطینی

عکس خبري -وحدت جهان اسلام بر فلسطين؛ هدف کنفرانس تهران/ طنين زنگ همبستگي و اتحاد با دانش آموزان فلسطيني

رئیس كمیته فرهنگی ششمین اجلاس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین گفت: جمعیت زیادی از هیات های پارلمانی كه شامل روسای پارلمان هشتاد كشور دنیا است در این كنفرانس حضور دارند. هدف اصلی از برگزاری این كنفرانس در حقیقت ایجاد یك گویش واحد،هم گویشی و وحدت رویه در حمایت از مردم ستمدیده فلسطین است .

حجت الاسلام امرودی رئیس کمیته فرهنگی ششمین اجلاس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در گفتگو با خبرنگار نما در خصوص اهداف برگزاری این اجلاس گفت: جمعیت زیادی از هیات های پارلمانی که شامل روسای پارلمان هشتاد کشور دنیا است در این کنفرانس حضور دارند. هدف اصلی از برگزاری این کنفرانس در حقیقت ایجاد یک گویش واحد،هم گویشی و وحدت رویه در حمایت از مردم ستمدیده فلسطین است .
همچنین اعتراض نسبت به رفتار امریکا و رژیم صهیونیستی در قبال قبله گاه نخست مسلمانان از دیگر اهداف این جشنواره می باشد.
وی تأکید کرد: این همایش که دو روز درسالن اجلاس سران ادامه دارد در روز سوم گروه‌های مبارز و مدافع مردم فلسطین تشکیل جلسه می‌دهند تا راهکارهای مناسبی را برای حمایت از انتفاضه فلسطین پیدا کنند.
وی با اشاره به برنامه های فرهنگی این کنفرانس گفت:برگزاری شب شعر باحضور شعرای کشورهای اسلامی شرکت کننده با عنوان همه برای فلسطین از برنامه های فرهنگی این اجلاس بود.
همچنین زنگ حمایت از فلسطین همزمان با آغاز ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه قدس در چند مدرسه شهر تهران با هدف همبستگی دانش آموزان ایرانی با دانش آموزان فلسطینی به صدا درآمد.از جمله این مدارس مدرسه دخترانه فلسطین بود پای صحبت با تنی چند نفر از دانش آموزان این مدرسه نشستیم.
ازدانش آموزان این مدرسه گفت:امیدوارم که رژیم نژاد پرست صهیونیستی از اقدامات زشت خود علیه کودکان و دانش آموزان فلسطینی دست بردارد .
دانش آموزان فلسطینی هم ما باید از حق تحصیل برخوردار باشند ودر آینده کشور خود تاثیر گذار باشند . انشاء الله که روزی برسد که کودکان و دانش آموزان فلسطینی به مانند ما درآسایش و آرامش کامل تحصیل کنند .
یکی دیگر از دانش آموزان مدرسه فلسطین گفت: فقط می خواهم به دانش آموزان فلسطینی بگوییم که روزی خواهد رسید که درمقابل اسراییل غاصب پیروز می شود و رژیم صهیونیستی را سرشکسته از کشورتان بیرون می کنید و به سرزمین پدری خود بازخواهید گشت.
شعار ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه مردم فلسطین 'همه باهم در حمایت از فلسطین' است.به گفته کاظم جلالی سخنگوی این اجلاس، در مراسم امروز بیش از 80 هیات و 700 میهمان خارجی به مدت دو روز مهمان مجلس شورای اسلامی خواهند بود و روز پنج شنبه نیز نشستی با سازمان های مردم نهاد و نهادهای غیردولتی حامی مقاومت فلسطین در محل اجلاس سران برگزار می شود.

۱۳۹۵/۱۲/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...