نسخه چاپی

حضور "مبصر 5 ساله" در مناطق زلزله زده

عکس خبري -حضور "مبصر 5 ساله" در مناطق زلزله زده

با اعزام كاروان مهر شبكه آموزش به مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی "حسین محب اهری" و "مبصر 5 ساله" كلاس نیز خود را به كاروان مهر می رسانند.


به گزارش نما به نقل از روابط عمومی شبکه آموزش سیما، امیر قمیشی با اعلام این خبر اظهار داشت:روز دوشنبه کاروان مهر متشکل از هنرمندان و دست اندرکاران شبکه آموزش به مناطق زلزله زده استان آذربایجان شرقی اعزام شدند.

وی افزود:"حسین محب" اهری بازیگر پیشکسوت تئاتر ، سینما و تلویزیون و کارگردان سری جدید مجموعه تلویزیونی مبصر 5 ساله کلاس که برای پخش در ایام آغاز سال تحصیلی در شبکه آموزش سیما تهیه و تولید شده به همراه محمد کدخدایی بازیگر نقش ماندنی مبصر چندساله کلاس خود را به کاروان مهر شبکه آموزش می رسانند.

وی افزود:"حسین محب اهری" و "محمد کدخدایی" نیز چون سایر اعضای کاروان مهر شبکه آموزش ضمن حضور در میان کودکان زلزله زده در آیین ویژه جشن شکوفه ها با حضور وزیر آموزش و پرورش در یکی از روستاهای زلزله زده آذربایجان شرقی حضور بهم خواهند رساند.

قمیشی یادآور شد: در ایام بازگشایی مدارس و جشن شکوفه ها برنامه باز باران به طور ویژه از ساعت هشت صبح تا هشت شب برنامه خواهد داشت.

۱۳۹۱/۶/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...