نسخه چاپی

موتلفه برای ریاست جمهوری، كاندیدا می‌دهد

عکس خبري -موتلفه براي رياست جمهوري، کانديدا مي‌دهد

عضو شورای مركزی حزب مؤتلفه با بیان اینكه داشتن فهم اقتصادی برای رئیس‌جمهور آینده ایران یك ضرورت است، گفت: احتمالاً در دی ماه نامزد مورد حمایت خود را به مردم معرفی كنیم.

حمید رضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با بیان اینکه فعالیت حزب مؤتلفه برای انتخابات ریاست‌جمهوری بعد از کنگره این تشکل به طور جدی آغاز می‌شود،گفت: در کنگره حزب مؤتلفه که 13 مهر ماه برگزار می‌شود، مواضع انتخاباتی خود را تشریح می‌کنیم.

وی با بیان اینکه تشریح مواضع انتخاباتی به معنای ورود مصداقی به انتخابات نیست، افزود: یکی از مباحثی که برای حزب مؤتلفه اسلامی در انتخابات آتی ریاست جمهوری حائز اهمیت است، مباحث اقتصادی است.

ترقی خاطرنشان کرد: حزب مؤتلفه درباره شیوه و سیاست اقتصادی کشور برنامه‌دارد و این برنامه را در قالب مواضع انتخاباتی مطرح می‌کند.

وی ادامه داد: مؤتلفه در حمایت از نامزد مورد حمایتش به مباحث اقتصادی مدنظر خود توجه ویژه‌ای دارد و بر همین اساس می‌توان گفت نامزد مورد حمایت حزب مؤتلفه فهم و برنامه دقیق اقتصادی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه داشتن فهم اقتصادی برای رئیس‌جمهور آینده ایران یک ضرورت است، گفت: حزب مؤتلفه در مهر و آبان ‌ماه درگیر امور تشکیلاتی خود خواهد بود و احتمالا در دی ماه نامزد مورد حمایت خود را به مردم معرفی کنیم.

۱۳۹۱/۶/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...