نسخه چاپی

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفتگو با نما:

نسخه اقتصادی دولت شفا بخش نبوده است/ سیاهه دخل و خرج مردم چیزی جز گرانی نیست

عکس خبري -نسخه اقتصادي دولت شفا بخش نبوده است/ سياهه دخل و خرج مردم چيزي جز گراني نيست

عضو كمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس گفت: تحریم های جدید آمریكا باعث شده تا مسئولان بانك مركزی در جهت واردات دلار به كشور با مشكلاتی ربرو شوند.

حسینعلی حاجی دلیگانی، نماینده مردم اصفهان در خانه ملت و عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری نما، در واکنش به اظهارات صالحی در خصوص آزاد سازی 100 میلیارد دلار از دارایی های ایران، گفت: من در این زمینه از مرکز پژوهش ها و دیوان محاسبات درخواست کرده ام توضیحی در این زمینه ارائه کنند اما متاسفانه پاسخ های این دو مرکز قانع کننده نبود بنابراین در تلاش هستم تا به واقعیت لازم دست پیدا کنم.
وی در ادامه بیان کرد: یکی از واقعیت ها این است که مبالغی که از بابت نفت عاید کشور می شود به جهت تحریم های ثانویه آمریکا در پسا برجام وارد کشور نمی شود.
حاجی دلیگانی در ادامه به تشدید تحریم ها در بعد از برجام اشاره کرد و اظهار داشت: تحریم های جدید آمریکا باعث شده تا مسئولان بانک مرکزی در جهت واردات دلار به کشور با مشکلاتی ربرو شوند.
عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات ادامه د اد: ضرورت دارد تا دولت با تدوین برنامه هایی تدابیر خاصی در این زمینه را در نظر بگیرد تا نفتی که به فروش می رسد منافعش در اختیار مردم قرار گیرد.
وی در مورد پاسخ های دیوان محاسبات و مرکز پژوهش ها به سوالش گفت: جواب های این دو مرکز جواب های قانونی نبود و در این زمینه ضرورت دارد تا دولت شفاف سازی کند و به مردم بگوید در این راستا چه اقداماتی را انجام داده و نداده است.
حاجی دلیگانی ادامه داد: اگر در ادامه رسیدن به جواب قطعی و قانونی از سوی دو مرکز دست پیدا نکنم از ابزارهای دیگر برای رسیدن به جواب در مجلس بهرمند خواهم شد.
نماینده مردم اصفهان در خانه ملت گفت: مردم بهترین قضاوت کنندگان و داروان هستند و امروز بخش عمده ای از مردم دخلشان به خرجشان نمی رسد دلیلش نیز رکودی است که در کشور حاکم است.
وی در ادامه به عدم رونق مالی و گردش مالی اشاره کرد و بیان د اشت: امروز بسیاری از خانواده ها در اداره زندگی خود سختی می کشند نسخه اقتصادی دولت نسخه شفا بخشی نبوده است و نتوانسته درد مردم را در مان کند.
عضو شورای مرکزی فراکسیون ولایت ادامه داد: مردم باید دنبال نسخه اقتصادی و مجری دیگری بگردند تا بتوانند این مشکل اساسی آنها در اقتصاد را برطرف کند

۱۳۹۵/۱۲/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...