نسخه چاپی

نگرانی استقلالی‌ها از وضعیت پرسپولیس

تیم پرسپولیس كه در آغاز بازی‌های لیگ با مشكل عدم نتیجه گیری روبرو شده است و نتایج خوبی كسب نمی‌كند علاوه بر برانگیختن نگرانی هواداران خود نگرانی استقلالی‌ها را هم برانگیخته است تا آنها هم نگران وضعیت رقیب سنتی خود باشند.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، اعضاي قديمي تيم استقلال اعلام كردند نگران وضعيت اين تيم هستند زيرا قرمزها با شرايط ايده آلي كه از نظر مهره با آن روبرو هستند، نتوانستند نتايج ايده آلي كسب كنند. وضعيت براي اين تيم بسيار نامناسب است و مشكلات اين تيم همچنان ادامه دارد و حل نشده است.

استقلالي‌هاي قديمي در خصوص شرايط اين تيم، بيانيه صادر كردند و خواستار تغيير شرايط تيم حريف شدند زيرا ادامه اين روند را به ضرر فوتبال ايران مي‌دانند. پيش از اين بحث استقلال و عدم نتيجه گيري اين تيم نيز مطرح بود اما وضعيت استقلال ايده آل‌تر از قبل است اما در حال حاضر حواشي بسيار زياد تيم پرسپوليس، مانع از نتيجه گيري اين تيم شده است.

شايان ذكر است، قديمي‌هاي تيم استقلال، با شرايط تيم حريف ابراز همدردي كرده و اميدوار هستند كه اين تيم به شرايط ايده آلي برسد و همياري استقلال پيش برود به عقيده آنها اين تيم نياز به تقويت بيشتر دارد تا اوضاع براي اعضاي اين تيم از نظر رواني و روحي تغيير كند.

گفتني است، براساس عقيده اعضاي تيم حريف، پرسپوليس به تقويت بيشتري نياز دارد و رويانيان سعي دارد كه اين شرايط را بهبود ببخشد، اعضاي تيم استقلال به مديريت تيم اعلام كردند كه هر كسي بخواهد دريغ نمي‌كنند.

۱۳۹۱/۶/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...