نسخه چاپی

اعطای نشان دولتی به محمدعلی كشاورز

عکس خبري -اعطاي نشان دولتي به محمدعلي کشاورز

از سوی وزرات ارشاد نشان دولتی به محمد علی كشاورز و آیت‌الله تسخیری اعطاء می‌شود.

به گزارش نما به نقل از ايسنا، سيدمحمد حسيني در پايان جلسه هيات دولت به بحث‌هاي مطرح در جلسه امروز دولت اشاره كرد و گفت: در جلسه‌ي اخير تصويب شد نشان دولتي به محمدعلي كشاورز و آيت‌الله تسخيري كه ساليان سال است خدمات قابل توجهي ارايه كرده‌اند،اعطا شود.

وي با اشاره به اينكه قرار بر اين شد كه تعرفه كاغذ برداشته شود، افزود: تصويب شد كه تعرفه كاغذ برداشته شود تا امتيازي باشد براي كساني كه واردات كاغذ را انجام مي‌دهند.

وزير ارشاد در ادامه به برنامه‌هاي هفته دفاع مقدس اشاره كرد و گفت: جشنواره فيلم دفاع مقدس هفته ديگر در كرمان آغاز مي‌‌شود و در باغ موزه دفاع مقدس اختتاميه آن برگزار خواهد شد، مراسم پاياني جشنواره موسيقي دفاع مقدس نيز در روز جمعه در كرمانشاه برگزار خواهد شد، همچنين نشست‌هاي تخصصي متعدد در بحث نقد فيلم دفاع مقدس داريم كه برگزار خواهند شد كه غير از كرمان در شهرهاي مرزي نيز مراسم مربوط به دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

حسيني با اشاره به اينكه امسال در نمايشگاه فرانكفورت و مسكو نيز حضور خواهيم داشت افزود: علي‌رغم محدوديتهاي اقتصادي كه براي كشور ما ايجاد كرده‌اند امسال در اين دو نمايشگاه در خارج از كشور حضور فعال خواهيم داشت.

وزير ارشاد همچنين گفت: جشنواره بين‌المللي امام رضا(ع) ديروز در جوار بارگاه حضرت معصومه آغاز شد و شب ولادت امام رضا در مشهد به پايان مي‌رسد كه اين دوازدهمين جشنواره است و ۸۸۸ برنامه دارد كه در حاشيه آن به ۱۷ نفر از خادمين امام رضا كه خدماتي كه در عرصه‌ي تحقيق و پژوهش و هنري دارند نشان خادمين امام رضا اعطا خواهد شد.

۱۳۹۱/۶/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...