نسخه چاپی

مدیرعامل تیم دایی در آستانه جدایی

مدیرعامل نفت تهران گفت: تا به حال بازیكنان 41 درصد پول گرفتند و مشكلات زیادی دارند چون به روزهای پایانی فصل نزدیك می شویم.

به گزارش نما، حسین شهریاری در رابطه با شایعه استعفایش بعد از باخت دیروز نفت مقابل پرسپولیس اظهار داشت: استعفایی ندادم و این خبر صحت ندارد اما راستش را بخواهید کار کردن در این شرایط دیگر واقعا سخت است. اگر قرار باشد مشکلات حل نشود، شاید نزدیک به استعفا هم باشم.

وی افزود: نمی دانم مشکل کجاست و مالک باشگاه از این موضوع باخبر است. من بارها پیشنهادات خود را برای حل مشکلات داده ام اما جوابی نگرفتم. تا به حال بازیکنان 41 درصد پول گرفتند و مشکلات زیادی دارند چون به روزهای پایانی فصل نزدیک می شویم.

مدیرعامل نفت تهران درباره اعتراض بازیکنان و علی دایی به مشکلات مالی تصریح کرد: فوتبال حاشیه هایی دارد که برای هر فردی سنگین است. مشکلی بین وزارت نفت و مالک باشگاه همچنان وجود دارد که این مسائل عجیب و غریب را برای ما به وجود آورده است. اگر قرار باشد مشکلات حل نشود، کار کردن واقعا سخت است.

شهریاری درباره شکست دیروز نفت مقابل پرسپولیس گفت: دروازه بان ما در همان دقایق اولیه اخراج شد و بدشانسی آورد. شاید اگر این اتفاق نمی افتاد، خیلی مسائل فرق داشت. فکر می کنم این هم از خوش شانسی پرسپولیس بود که با این شرایط پیروز شد.

وی درباره جلسه اش با اسدی، دبیرکل فدراسیون بیان داشت: در جلسه با اسدی هم درباره مسائل روزمره صحبت کردم. به هر حال بازیکنان ما هم برای رسیدگی به مشکلاتشان به آنجا مراجعه می کنند. سازمان لیگ باید درآمدی از صداوسیما داشته باشد و به باشگاهها بدهد اما صداوسیما زیر بار این هزینه نمی رود. در واقع فوتبالی ها تولید می کنند و تلویزیون و رادیو استفاده اش را می برند. پول خرج کردن از بودجه دولتی کار سختی نیست و باید به فکر باشیم.

مدیرعامل نفت تهران درباره اینکه چرا این باشگاه با وجود مشکلات مالی تیموریان و شهباززاده را در نیم فصل جذب کرد، گفت: اصلا قرار نبود چنین مشکلاتی پیش بیاید. قرار بود بعد از نیم فصل به بازیکنان تیم پول تزریق شود اما نشد. تیمی که فینالیست جام حذفی است و در لیگ نیز دنبال سهمیه می گردد، باید تقویت شود. بازهم ما نتوانستیم بازیکنانی که دایی می خواهد را بگیریم. مثلا الان دروازه بان مطمئنی نداریم.

۱۳۹۵/۱۲/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...