نسخه چاپی

ده‌ها موشك گراد به «فوعه و كفریا» شلیك شد +نقشه

عکس خبري -ده‌ها موشک گراد به «فوعه و کفريا» شليک شد +نقشه

منابع سوری از محاصره تروریست‌های داعشی در دیرحافر و ورود نیروهای تازه‌نفس ارتش و تجهیزات سنگین به شمال حماه خبر دادند.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری تسنیم: نیروهای ارتش سوریه از امروز پاتک خود را برای دفع حملات تروریستی جبهه النصره و گروه‌های تروریستی دیگر به چندین محور در حومه شمالی حماه آغاز کردند و همزمان نیروهای تازه‌نفس و تجهیزات گسترده‌ای برای کمک به نیروهای ارتش وارد این مناطق شده است.

آزادسازی شهرک خطاب در حومه حماه

نیروهای ارتش سوریه توانسته‌اند در عملیات خود شهرک «خطاب» و منطقه «رحبة خطاب» را از تروریست‌های تکفیری بازپس بگیرند و به پیشروی خود به‌سمت مناطق دیگر ادامه دهند، جنگنده‌های روسی و سوری هم مواضع تروریست‌ها در محورهای «معردس و صوران» را بمباران کردند، تروریست‌های جبهه النصره در این مناطق حضور دارند. ارتش همچنین انبارهای سلاح و مهمات تروریست‌ها در شهرک «کفرزیتا» را منهدم کرد که منجر به بروز انفجارهای مهیب و هلاکت شماری از تروریست‌ها شد.

درگیری‌های شدید در محور جوبر ادامه دارد

در حومه شرقی دمشق هم درگیری‌ها میان ارتش سوریه و جبهه تروریستی النصره و همپیمانانش در محور «جوبر» در شرق پایتخت همچنان ادامه دارد و مواضع تروریست‌ها در القابون و برزه در مجاورت آن هم هدف حملات توپخانه‌ای و هوایی ارتش قرار دارد.

منابع میدانی از درگیری‌های شدید در منطقه اطراف کارخانه ریسندگی و بافندگی (منطقه "الغزل و النسیج) خبر می‌دهند، ارتش روز گذشته به‌طور کامل این کارخانه را از لوث تروریست‌ها پاکسازی کرد، اما حملات تروریستی مجدد سبب عقب‌نشینی نیروهای ارتش از بخش جنوبی آن شد.

۱۳۹۶/۱/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...