نسخه چاپی

محمد اسماعیل سعیدی در گفتگو با نما:

«اقتصاد مقاومتی» نسخه شفابخش اقتصاد كشور است

عکس خبري -«اقتصاد مقاومتي» نسخه شفابخش اقتصاد کشور است

عضو كمیسیون فرهنگی مجلس گفت:اجرای اقتصاد مقاومتی نسخه شفا بخش و بهترین داروی درمان بهبود شرایط كنونی اقتصادی كشور به شمار می رود.

محمد اسماعیل سعیدی، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس و نماینده مردم تبریز آذر شهر اسکو در مجلس در گفتگو با خبرنگار نما، در مورد نام گذاری سال 96 گفت: کشورمان در حوزه های مختلف در بعد از پیروزی انقلاب موفقیت هایی را داشته اما در بخش اقتصاد موفقیت هایمان چشمگیر نبوده است و همین عامل باعث شده تا دشمن نقطه ضعف کشور ایران را بدرستی شناسایی و یک نبرد تمام عیار را علیه ملت ایجاد کند.
وی با تأکید بر این مطلب که تحریم ها و بازی با تحریم ها از سوی دشمنان دلیلی جز ضعف اقتصادی کشورمان ندارد، افزود: مقام معظم رهبری نشانه گیری دشمن، علیه ملت ایران را بدرستی تشخیص داده اند از این رو چندین سال را پی در پی به نام اقتصاد و اجرای اقتصاد مقاومتی نام گذاری کرده است.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: رسیدگی به وضعیت اقتصادی کشور و بهبود سطح معیشت مردم از دغدغه های مهم رهبری است از این رو بارها در سخنرانی ها و در نام گذاری سال ها این موضوع را به مسئولان اجرایی کشور گوشزد کرده اند.
نماینده مردم آذر شهر اسکو و تبریز در خانه ملت در ادامه تنها راه خروج از وضعیت کنونی و رکود فزاینده و خارج شدن از تحریم و تشدید تحریم ها را بهبود شرایط اقتصادی کشور دانست و بیان داشت: اجرای اقتصاد مقاومتی نسخه شفا بخش و بهترین داروی درمان بهبود شرایط کنونی اقتصادی کشور به شمار می رود.
عضو شورای مرکزی فراکسیون ولایت در خانه ملت با تأکید بر این مطلب که برای اجرای اقتصاد مقاومتی به مدیران جهادی در کشور نیازمندیم، گفت: تا زمانی که مدیران و افرادی که مردان اقدام و عمل هستند کمر همت اجرای اقتصاد مقاومتی را نبندند و از جناح بازی های سیاسی فارغ نشوند هیچ زمانی نسخه شفا بخش اقتصاد مقاومتی را در کشور اجرایی نخواهد شد.
سعیدی ادامه داد: دستگاههای اجرایی برای این که بتوانند اقتصاد مقاومتی را در کشور اجرایی کنند بایستی چند موضوع را مد نظر داشته باشند اول این که باور کنند اقتصاد مقاومتی تنها نسخه شفا بخش و نجات کشور از بحران اقتصادی است و دوم مسئولان ارشد می بایست مدیرانی را برای مدیریت اجرای اقتصاد مقاومتی منسوب کنند که روحیه جهادی و انقلابی داشته باشند.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در ادامه به عدم اجرایی نشدن قانون رفع موانع تولید در کشور اشاره کرد و بیان داشت: دستگاههای اجرایی بایستی تلاش کنند تا مشکلات و موانعی که در حوزه های عمرانی تولید و صادرات وجود دارد را برطرف سازند و برای برطرف سازی موانع تولید ضرورت دارد تا قانون موانع تولید که در مجلس توسط نمایندگان به تصویب رسیده است را در جهت و تقویت حوزه اقتصاد کشور اجرا کند.
نماینده مردم تبریز آذر شهر و اسکو در خانه ملت در خاتمه بیان داشت: معتقدم نمایندگان و مجلس بایداز حوزه قانون گذاری فارغ شده و به سمت تقویت حوزه نظارتی حرکت کنند چراکه مجلس در زمینه نظارتی در سال گذشته کاستی هایی داشته است.


۱۳۹۶/۱/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...