نسخه چاپی

كواكبیان: نامزد پوششی نیستم

مصطفی كواكبیان گفت : قرار است نامزد پوششی نباشم و بنا دارم تا آخر بایستم.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری صداوسیما، مصطفی کواکبیان پس از ثبت‌نام در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت : امیدواریم انتخابات باشکوهی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه اساسا هرچه مشارکت مردم بیشتر باشد ما در سطح روابط بین الملل موفق تر عمل می‌کنیم افزود: هدف من از حضور این است که به اندازه ظرفیتم برای افزایش مشارکت مردم تلاش کنم.

کواکبیان گفت : هدف دوم من این است که اولین اصلاح‌طلبی هستم که در انتخابات ثبت‌نام می‌کنم تا به تبیین گفتمان اصلاح‌طلبی کمک‌کنم.

وی با اشاره به اینکه گفتمان دولت اصلاح‌طلبانه نیست و رییس دولت بارها گفته دولت اصلاح‌طلب نیست تصریح کرد : باید پرچم اصلاحات در این کشور برافراشته شود.

نماینده تهران در مجلس سومین هدف خود را کمک به مردم‌سالاری به مفهوم واقعی کلمه در عرصه‌های مخالف بخصوص در بحث تحزب و حزب در کشور دانست و گفت: از انجایی که دیدم رییس دولت دهم حاضر شد انگیزه من برای حضور بیشتر شد قبلا برخی از اقایان ته استکان ایشان(احمدی‌نژاد) را برای شفا گرفتند می‌آشامیدند.

وی افزود: در طول نگارش برنامه ششم متوجه شدم که کشور با 30 درصد برنامه اداره می‌شود و دولت‌ها 70 درصد برنامه را اجرا نمی‌کردند.

کواکبیان گفت : تقویت امید مردم به آینده کشور بسیار شکوفا و پیشرفته از دیگر اهدافم است و نام دولت بنده دولت اخلاق است در گذشته هم این مسئله را گفته‌ام می‌خواهیم ‌الگو باشیم اگر معیار اخلاق باشد مشکلات حل می‌شود.

وی افزود : 50 برنامه دارم که 40درصد آن اقتصادی است.24درصد آموزشی، 16 درصد دفاعی،10درصد دیپلماسی و 6 درصد تحول اداری و 4 درصد هم اعتمادسازی است.

کواکبیان گفت : وزیر بالاتر از 55 سال نخواهیم داشت و از 3 خانم در کابینه استفاده خواهیم کرد.

وی تصریح کرد : قانون انتخابات ریاست جمهوری افتضاح است و اصلاحیه این قانون حداقل 7 سال است که در مجمع تشخیص است و ما مجلسی‌ها پیگیری نداریم.

کواکبیان گفت : شورای نگهبان هم حداقل 6 ماه پس از ابلاغ‌های سیاست‌کلی وقت داشت تا برای رجل سیاسی و مذهبی شاخص تعیین کند.

این نماینده مجلس شعار خود را مقابله با فساد سیستماتیک، اشتغال، اصلاحات فراگیر، اقتدار و مدیریت انقلابی برشمرد.

وی افزود : اگر میرسلیم تایید شود من هم تایید ‌می‌شوم ؛ با بزرگان اصلاحات مشورت کردم و گفتند هیچ منعی نیست.

کواکبیان تاکید کرد : قرار است پوششی نباشیم و بنا داریم تا اخر بایستیم.

وی افزود : مگر می شود اصولگرایان با 8 کاندیدا بیایند ولی اصلاح‌طلبان نیایند نظر شورای نگهبان را قانونی می دانم و به نظر آنها تمکین می‌کنم.

۱۳۹۶/۱/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...