نسخه چاپی

مرگ 4 نفر بر اثر ریزش آوار در سقز

شهردار سقز از مرگ چهار نفر بر اثر ریزش دیواره پارك كوثر این شهر خبر داد و گفت: اجساد متوفیان از زیر آوار خارج شد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: شهردار سقز از مرگ چهار نفر بر اثر ریزش دیواره پارک کوثر این شهر خبر داد و گفت: اجساد متوفیان از زیر آوار خارج شد.

ضیا نعمانی با بیان اینکه این حادثه در بعدازظهر جمعه(25 فروردین) در پارک کوثر سقز اتفاق افتاده است، اظهار کرد: با توجه به ریزش بخشی از خاک دیواره شمالی پارک کوثر از همان لحظات ابتدایی ریزش و به محض اطلاع، شهرداری سقز اقدام به انجام فعالیت‌های حفاظتی کرد.

وی افزود: همچنین پیرو جلسه‌ای اضطراری که در محل حادثه با حضور فرماندار، رئیس شورای شهر، فرمانده نیروی انتظامی و رییس هلال احمر داشتیم، تصمیمات لازم برای نحوه عملیات، اتخاذ و اجرایی شد.

شهردار سقز تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع و تسریع در زمان دسترسی به افراد احتمالی محبوس شده در زیر آوار، اقدامات انجام شده را به دو بخش آواربرداری و امداد و نجات تقسیم کردیم و به صورت همزمان مشغول امداد و نجات و آواربرداری شدیم.

وی بیان کرد: با توجه به میزان ریزش و یافتن بهترین مسیر دسترسی برای بیرون آوردن افراد گرفتار در زیر آوار، خاکبرداری دستی با نیروی انسانی هم انجام شد.

نعمانی با اشاره به اینکه مکان موردنظر دارای حفاظ و غیر قابل تردد بوده است، خاطرنشان کرد: متاسفانه در پی این حادثه چهار نفر زیر آوار گرفتار شده بودند که ابتدا اجساد 2 نفر از زیر آوار خارج شد.

وی یادآور شد: در ادامه عملیات آواربرداری، اجساد 2 نفر دیگر هم از زیر آوار خارج و به سردخانه منتقل شدند.

۱۳۹۶/۱/۲۶

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...