نسخه چاپی

آب شرب شادگان از نظر كمی و كیفی قابل قبول نیست

نماینده مردم شادگان در مجلس گفت: آب شرب این شهرستان از لحاظ كمی و كیفی، مشكل دارد و اكنون كه در آستانه فصل تابستان هستیم این مشكلات دوچندان می شود.

به گزارش نما به نقل از مهر، حجت الاسلام و المسلمین مجید ناصری نژاد پیش از ظهر امروز در جلسه ای با حضور مدیر عامل و معاونان آبفای استان خوزستان اظهار کرد: مردم شادگان افت فشار را با استفاده از موتور پمپ جبران می کنند که این علاوه بر هزینه های بالای مصرف آب، آب بی کیفیت موجود در شبکه ها را می کشد.

ناصری نژاد، تعویض خط ۴۰ اینچ و تسریع در اجرای خط ٥١ اینچ را خواستار شد و گفت: ما آمادگی داریم همچون قبل در اجرای این پروژه کمک کنیم. متاسفانهشهر دارخوین با واقع شدن در کنار رودخانه کارون از افت فشار رنج می برد.

وی با اشاره به شبکه فرسوده شهری که یکی از عوامل افت فشار آب به شمار می رود، بیان کرد: در دوره های قبل ۱۰۰ کیلومتر شبکه شهری اصلاح شد اما در چند سال اخیر به فراموشی سپرده شد.

ناصری نژاد افزود: ٦٠ کیلومتر از شبکه شهری باقیمانده از دوره های قبل نیاز به اصلاح دارد که در اسرع وقت در برنامه آبفا دیده شود.

نماینده مردم شادگان با اشاره به تعداد زیاد روستاها در این شهرستان گفت: اغلب این روستاها توسط تانکر آبرسانی می شود. افت فشار آب در شهر دارخوین که در کنار رودخانه کارون واقع است غیر منطقی و قابل قبول است و توسعه شبکه در این شهر ضروری است.

۱۳۹۶/۲/۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...