نسخه چاپی

حجت الاسلام حسن نوروزی در گفتگو با نما:

دولت تدبیر و امید گرفتار آلزایمر سیاسی و آماری شده است

عکس خبري -دولت تدبير و اميد گرفتار آلزايمر سياسي و آماري شده است

سخنگوی كمیسیون حقوقی قضایی مجلس گفت: دولت یازدهم به گفته خود آقای روحانی گرفتار یك آلزایمر سیاسی و آماری شده اند.

حسن نوروزی، سخنگوی کمیسیون حقوقی قضایی مجلس و نماینده مردم رباط کریم در خانه ملت در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری نما، در واکنش به آمار سازی های معاون اول رئیس جمهور در اولین مناظرات تلویزیونی، گفت: دولت یازدهم به گفته خود آقای روحانی گرفتار یک آلزایمر سیاسی و آماری شده اند.
وی در ادامه بیان کرد: دولت یازدهم تنها در مورد وام های ازدواج آمار سازی نکرده است بلکه در مورد رفع ریزگردها نیز هرچه مردم خوزستان و دیگر مناطق کشور که در هجوم ریزگرده قرار داشتند فریاد بر آوردند اما خانم ابتکار در سخنان خود تنها به آمار اشاره کرد که برای رفع ریزگردها با ژاپن قرار داد امضاء کرده است.
عضو شورای مرکزی فراکسیون روحانیون مجلس در ادامه اظهار داشت: من به عنوان نماینده تا کنون ندیده ام که در مورد ارائه وام ازدواج دولت یازدهم در سال 95 چندین برابر سال 92 به زوجین جوان وام ازدواج پرداخت کرده باشند.
نوروزی در ادامه بیان کرد: دولت فرتوت و پیر تدبیر و امید در شش ماه قبل از انتخابات در منطقه پرند از سه چهار کارخانه که برای برخی از اعضای کابینه دولت یازدهم می باشد بازدید کردند و افتتاح این کارخانجات را از آمار اجرای اقتصاد مقاومتی دانستند در حالی که در منطقه پرند بیش از دهها کارخانه و واحد تولیدی وجود دارد که بیش از پنجاه درصد فعالیت ندارند و یک کارخانه ای که با سه هزار نیرو کار فعالیت می کرد امروز تنها با صد کارگر چرخه تولید را به گردش در می آورد.
سخنگوی کمیسیون حقوقی قضایی مجلس در ادامه به پایبند نبودن دولت تدبیر و امید به کمترین اصول اخلاقی اشاره کرد و اظهار داشت: در زمان انتخابات تمامی استانداری ها و فرمانداری ها درستاد انتخاباتی روحانی فعالیت می کنند و این نوع رفتار بدترین کاری است که در طول تاریخ انقلاب این کابینه آن را انجام داده است و اگر در حال حاضر نیز به آنها در این زمینه گوشزد کنیم به تمام معنا انکار خواهند کرد.
نماینده مردم رباط کریم در خانه ملت در ادامه به افتتاح بیمارستان امام حسین (ع) در رابط کریم اشاره کرد و بیان داشت: دولت تدبیر و امید بیمارستان امام حسین (ع) را که 90 در صد آن در دولت احمدی نژاد به اتمام رسیده بود را به نام خود افتتاح کردند.
وی در ادامه به مشکلات ساکنین مسکن مهر پرند اشاره کرد و اظهار داشت: در حالی ساکنین مسکن مهر پرند از مشکلاتی رنج می برند ولی هیچ یک از مسئولین دولت برای رسیدگی و رفع مشکلات در منطقه تا کنون حضور نیافته اند چرا که این دولت مسکن مهر را فرزند ناتنی دولت می داند در حالی که امروز در ارائه آمارشان بیان می کنند که ساخت مسکن مهر در حال اتمام است.
نورزوی در خاتمه اذعان داشت: اعضای کابینه دولت تدبیر امید نه راه کار کردن را بلد هستند و نه در انجام برخی از اقداماتی که می خواهند انجام دهند از کسی مشورت می گیرند و تنها به دنبال آمار سازی هستند.

۱۳۹۶/۲/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...