نسخه چاپی

عبدالرضا فیاضی در گفتگو با نما:

عبور از "روحانی" به "جهانگیری" جدی است

عکس خبري -عبور از "روحاني" به "جهانگيري" جدي است

نماینده سابق مجلس گفت: معتقدم جهانگیری در مناظرات بعدی به گونه ای عمل خواهد كرد كه روحانی را در اداره كشور ضعیف بشمار آید و خود در عرصه انتخابات به عنوان ناجی كشور مطرح شود.

عبد الرضا فیاضی نماینده سابق مجلس، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری نما، در واکنش به حضور کاندیدای پوششی در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: جهانگیری به عنوان نامزد پوششی و در جهت کمک به روحانی در عرصه انتخابات شرکت کرده است اما بعد از برگزاری مناظره اول از رسانه ملی ستادهای خود را راه اندازی کرد.
وی در ادامه افزود: معتقدم جهانگیری در مناظرات بعدی به گونه ای عمل خواهد کرد که روحانی را در اداره کشور ضعیف بشمار آید و خود در عرصه انتخابات به عنوان ناجی کشور مطرح شود.
نماینده سابق مردم نور و محمود آباد در مجلس نهم در خانه ملت با تـأکید بر این مطلب که مردم در طول چهار سال از عهده داری اجرای دستگاه اجرایی متوجه شده اند که چه کسانی معتقد به اشرافی گری هستند و حتی در زمان حوزه مدیریتی زندگی اشرافی خود را ترک نکرده اند، گفت: دولت یازدهم در این زمینه پیشتاز بوده وآقای جهانگیری به عنوان یکی از مسئولان ارشد و درجه یک این دولت در نقدهایی که بر اشرافی گری دولت یازدهم وارد است نمی تواند مبرا از دیگر مدیران و مسئولان باشد.
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نهم ادامه داد: اگر جهانگیری رئیس جمهور شود این مدیران هستند کامیاب می شوند و مردم دهک های متوسط به پایین تنها قشری از جامعه هستند که سختی ها و ناملایمات را در دوران ریاست جمهوری معاون اول دولت تدبیر و امید می بایست تحمل کنند.
فیاضی در ادامه به آمارهایی که توسط نامزدهای انتخاباتی در مناظرات و سخنرانی ها ارائه می شود اشاره کرد و بیان داشت: جهانگیری در دولت تدبیر و امید به عنوان معاون اول در میان مردم شناخته می شد و همواره معاونین نسبت به روسای جمهور بیشتر در گیر امور اجرایی هستند از این رو آمارهایی که جهانگیری ارائه می دهد دقیق تر از آمارهایی است که روحانی در مناظرات مطرح می کند.
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نهم تصریح کرد: آمارهایی که امروز در مناظرات و سخنرانی های انتخاباتی مطرح می کنند برای انتخابات است و برای همین موضوع کاندیداها نسبت به این آمارها ورود پیدا کرده اند تا بتوانند در مناظرات و سخنرانی ها حرفی برای گفتن داشته باشند.
فیاضی ادامه داد: آمارهایی که از سوی رئیس جمهور و معاون اول وی ارائه می شود آمارهای جمع آوری شده می باشد و برد این آمارها برد مقطعی است نمی تواند به عنوان سند از آن در آینده یاد کرد.
این نماینده سابق مجلس در خاتمه تأکید کرد: از سوی نامزدهای دولت، افراط و تفریط در ارائه آمار معنا ندارد بلکه آمار سازی از سوی این مدیران صورت گرفته است.

۱۳۹۶/۲/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...