نسخه چاپی

خرمیان در گفتگو با نما:

عملكرد دولت ‌بسیار ضعیف است/ میرسلیم توانایی اجرا كردن شعار "حق گرفتنی است" را دارد

عکس خبري -عملکرد دولت ‌بسيار ضعيف است/ ميرسليم توانايي اجرا كردن شعار "حق گرفتني است" را دارد

آقای میرسلیم شعاری را تحت عنوان "حق گرفتنی است" را مطرح كردند و معتقدند كه این سهم مردم است و باید به مردم بازگردانده شود.

حسن خرمیان، دبیر حزب موتلفه در استان سمنان با اشاره به اینکه کاندیدا شدن مهندس میرسلیم یک تصمیم دست جمعی از سوی اعضای حزب بوده است افزود: اعضای شورای مرکزی، دبیران شوراها و اعضای محترم حزب بر این نکته وحدت نظر داشتند که آقای میرسلیم به عنوان نماینده آنان در انتخاب ریاست جمهوری شرکت کند. ایشان نیز پذیرفتند و امیدواریم با توجه به سوابق مدیریتی و اجرائی که ایشان دارند، بتوانند در این عرصه مهم پیروز و سربلند بیرون آیند.
خرمیان با برشمردن خصوصیات بارز شخصیتی مهندس میرسلیم تصریح کرد: نماینده حزب موتلفه از خصوصیت های شخصی و مدیریتی خاصی برخوردار است که می تواند عهده دار مسئولیت های بزرگ از جمله پست ریاست جمهوری باشد.
وی با سنجیده دانستن شعاری که مهندس میرسلیم انتخاب کرده اند، افزود: در جامعه امروز ما بسیاری از افراد متضرر سیاست های غلط دولت ها شده اند و باید به وضعیت آنها رسیدگی شود.آقای میرسلیم شعار خود را حمایت از این اقشار قرار داده است.
حسن خرمیان با اشاره به مناظره های انتخاباتی که از صدا و سیما پخش می شود، گفت: آنچه که اهمیت دارد آن است که برخی از رقبا اخلاق مدار نیستند. ایشان با برشمردن اهمیت مناظره افزودند: مناظره باقی مانده نقش بسزایی در انتخاب مردم دارند و بسیاری از مردم ملاک ارزیابی خود را در مناظره ها قرار می دهند.
وی با ارزیابی اخلاق مداری نامزدهای حاضر در این دور از انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: تعدادی از کاندیداهای این دوره متاسفانه اخلاق اسلامی را رعایت نمی کنند و در مناظره ای که دیدیم، شاهد بودیم که نوع برخوردشان برازنده رئیس جمهور نبود اما تعدادی از آنها بسیار متفاوت ظاهر شدند.
نماینده مردم سمنان در حزب موتلفه با اشاره به شعار مهندس میرسلیم برای ورود به عرصه انتخابات تصریح کرد: آقای میرسلیم شعاری را تحت عنوان "حق گرفتنی است" را مطرح کردند و معتقدند که این سهم مردم است و باید به مردم بازگردانده شود.
خرمیان با نقد عملکرد دولت آقای روحانی افزودند: اگر بخواهیم منصفانه قضاوت کنیم دولت فعلی بسیار ضعیف عمل کرده است و واقعا شعار انتخاباتی مهندس میرسلیم در جهت رفع مشکلات مردم و بازپس گرفتن حق آنان بسیار صحیح و بجاست.

۱۳۹۶/۲/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...