نسخه چاپی

جمع آوری روزانه 100 تن زباله بیمارستانی

معاون دفن و پردازش سازمان مدیریت پسماند شهر تهران با اشاره به اینكه روزانه ۱۰۰ تن زباله بیمارستانی جمع آوری می كنیم، گفت: باید بیمارستان ها بر اساس تعرفه شورای شهر پول بدهند و در حال حاضر هزینه حمل هر كیلو زباله حدود ۵۰۰ تومان است.

به گزارش نما به نقل از افکارنیوز، محمد رضا عظیمیان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در خصوص جمع آوری پسماندهای بیمارستانی در تهران گفت: زباله را بعد از جمع آوری به مرکز کهریزک منتقل کرده و ایزوله می کنیم.
معاون دفن و پردازش سازمان مدیریت پسماند شهر تهران با بیان اینکه این زباله ها را دفن می کنیم و روی انها را با خاک و آهک می پوشانیم، گفت: وظیفه جمع آوری زباله های بیمارستانی بر اساس قانون با وزارت بهداشت است.
وی د رخصوص راه اندازی زباله سوز گفت: در صورتی که سرمایه گذار مشخص شود زمین را شهرداری می دهد و در کمترین زمان زباله سوز را راه اندازی می کنیم.
معاون دفن و پردازش سازمان مدیریت پسماند شهر تهران گفت: زباله های بیمارستانی باید در بیمارستان بی خطر شود و روی آن برچسب بی خط خورده و بعد شهرداری آن را جمع آوری کند.
به گفته عظیمیان، ما زباله های بی خطر را از بیمارستان تحویل و در سلول در آراد کوه دفن می کنیم.
معاون دفن و پردازش سازمان مدیریت پسماند شهر تهران با اشاره به اینکه روزانه ۱۰۰ تن زباله بیمارستانی جمع آوری می کنیم، گفت: باید بیمارستان ها بر اساس تعرفه شورای شهر پول بدهند و در حال حاضر هزینه حمل هر کیلو زباله حدود ۵۰۰ تومان است.

۱۳۹۶/۲/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...