نسخه چاپی

محمدكاظم انبارلویی در گفتگو با نما:

میرسلیم در مناظرات سوالات كلیدی را مطرح كرد/ میرسلیم در مناظره دوم درخشید

عکس خبري -سوالات کليدي ميرسليم در مناظره/ / ميرسليم در مناظره دوم درخشيد

عضوشورای مركزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: با توجه به سوابقی كه از آقای مهندس میرسلیم سراغ داریم و حزب قوی كه در پشت میر سلیم ایستاده است قطعا ایشان به وعده هایی كه داده است، عمل خواهند كرد.

محمد کاظم انبارلویی، عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی، در گفتگو با خبرنگار نما، در مورد عملیاتی کردن وعده ها در دولت میر سلیم، گفت: مهندس میر سلیم اگر از سمت مردم به عنوان رئیس جمهور انتخاب شوند قطعا به وعده هایی که در انتخابات مطرح می کنند، عمل خواهند کرد.
انبار لویی به سوالات مهندس میر سلیم در مناظرات اشاره کرد و بیان داشت: سوالاتی که مهندس میر سلیم در مناظرات مطرح می کنند بسیار کلیدی است.
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی ادامه داد: آقای مهندس میر سلیم در مناظره اول توانست به سوالات مجری بدرستی و با قاطعیت پاسخ دهد و برای دیگر نامزدها سوالات منطقی و دقیقی مطرح کرد.
انبارلویی ادامه داد: مهندس میر سلیم در مناظره دوم بر روی اخلاق حکومتی تأکید کردند و رئیس جمهور را مورد نقد قرر دادند که چرا منتقدین خود را با عبارت موهن خطاب می کند.
وی در ادامه به بررسی های مردم در فضای مجازی در مورد مناظره دوم مهندس میر سلیم اشاره کرد و بیان داشت: مهندس میر سلیم توانسته در مناظره دوم بیش از مناظره اول بدرخشد و با طرح سوالات کلیدی و مشخص و طرح دیدگاههای انتقادی و برنامه های خود، خود را به عنوان نامزد طراز نظام معرفی کند.
انبارلویی در خاتمه بیان داشت: هرنامزدی که در زمان تبلیغات بر موارد و نحوه عملکردی نقد و انتقاد می کند باید در زمان روی کار آمدن دولتش اشکالات مطرح شده را در نظر بگیرد و برای رفع آن برنامه داشته باشد و آقای میرسلیم از جمله نامزدهایی است که برای همه نقدهایی که در مناظره مطرح کرده و می کند برنامه دارد.

۱۳۹۶/۲/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...