نسخه چاپی

احمدعلی مقدم مطرح كرد:

توفان میرسلیم در مناظره مستدل و متناسب حزبی ریشه دار بود

عکس خبري -توفان ميرسليم در مناظره مستدل و متناسب حزبي ريشه دار بود

مقدم گفت: این مناظره با افزودن به افتخارات موتلفه بیانگیر این بود شخص برآمده از یك حزب ریشه دار، از خرد جمعی تا چه میزان در عرصه های گوناگون بهره برده و به یاری او می آید

احمدعلی مقدم رئیس ستاد انتخاباتی مهندس میرسلیم در استان کرمان در خصوص مناظره دوم کاندیدهادوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت: آقای مهندس میرسلیم در مناظره دوم به نکات مهمی اشاره نمود، که هر انسان نکته بین با توجه به عمق بینش و تفکر ایشان به ظرافت های اخلاقی و ویژگیهای خاص مهندس میرسلیم پی می برد.
وی افزود: ایشان از بین همه کاندیداها با رعایت ادب و متانت، پایبندی خود را به رعایت قانون با التزام به وقت قانونی لحاظ شده نشان داد.
مقدم با بیان اینکه از مناظره می توان این برداشت را کرد که آقای میرسلیم به قانون در همه ارکان مدیریتی خود ملتزم است افزود: آقای میرسلیم به چارچوب مناظره پایبند و با رعایت موضوع و سوال، تنها در قالب طرح موضوع در مدار قانون بودن خود را به معرض نمایش گذاشت.
رئیس ستاد انتخاباتی مهندس میرسلیم در استان کرمان تاکید کرد: مهندس میرسلیم با طرح بجای مسائل انتقادی از دولتمردان یازدهم اشراف خود را بر موضوعات کشور نشان دادند که این موضوع بیانگر ان است که ایشان با اطلاعات وسیع و جامعی که دارند در همه حوزه ها کاملا مسلط هستند.
مقدم خاطر نشان کرد: مهندس میرسلیم بسیار بجا، مستدل، منطقی و با نگاه کارشناسانه با موضوعات برخورد کردند و توانایی خود را در ارائه راهکار اجرایی به منصه ظهور گذاشتند.
دبیر حزب موتلفه استان کرمان بیان کرد: آقای جهانگیری و روحانی بدلیل اینکه از شکست حتمی خود مطلع هستند، لذا در مناظره ملت ایران را متاسفانه تهدید به رای دادن به آنها کردند که در غیر اینصورت اوضاع کشور از این بدتر می شود. البته لازم به ذکر است این گونه صحبت کردن تازگی ندارند. همانطور که فتنه 88 را به راه انداختند.
دبیر حزب موتلفه استان کرمان با اشاره به صحبت روحانی مبنی بر اینکه روی موشک شعار نوشتند تا برجام را بهم بزنند، خاطر نشان کرد: شعار روی موشک چه بود؟ اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود، همه می دانیم این سخن امام (ره) است، یعنی عمل به فرمایش و نوشتن سخن امام خمینی(ره) برجام را بهم می زند؟!
رئیس ستاد انتخاباتی مهندس میرسلیم در استان کرمان این مناظره را موجبات افتخار حزب موتلفه دانست و تصریح کرد: این مناظره با افزودن به افتخارات موتلفه بیانگیر این بود شخص برآمده از یک حزب ریشه دار، از خرد جمعی تا چه میزان در عرصه های گوناگون بهره برده و به یاری او می آید زیرا مهندس میرسلیم با مطالعه و برخورداری از اتاق فکر کارشناسی حزب به مناظره ورود و این مناظره به شخصه حجت را بر همه تمام کرد تا با احساس تکلیف در معرفی شخصیت و مدیریت ایشان اهتمام ویژه ورزیم.

۱۳۹۶/۲/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...