نسخه چاپی

سرگردانی ذوب آهنی ها در قطر

نماینده فوتبال كشورمان در بدو ورود به كشور قطر با كارشكنی عربستانی ها روبرو شد و در فرودگاه سرگردان شد.

به گزارش نما به نقل از ورزش سه، تیم فوتبال ذوب آهن ایران که برای برگزاری آخرین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا مقابل الاهلی عربستان به دوحه قطر به عنوان برگزار کننده بی طرف سفر کرده است با کارشکنی عربستانی ها روبرو شد.

در حالی که طبق قانون مسابقات لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا؛‌ باشگاه میزبان بایستی جهت تیم میهمان، اتوبوس، ماشین سواری و ماشین باربری تدارک ببیند، اما متاسفانه کاروان تیم فوتبال ذوب آهن در بدو ورود به قطر و علی رغم اعلام زمان ورود به فدراسیون قطر و باشگاه الاهلی با کارشکنی سعودی ها روبرو شد و هیچ وسیله ای برای این تیم مهیا نگردیده بود تا با هماهنگی مدیران ذوب آهن بازیکنان و کادر فنی راهی هتل محل اقامت خود شوند.

این در حالی است که باشگاه ذوب آهن در دیدار رفت دو تیم در مسقط عمان تمامی امکانات مورد نیاز را در اختیار این تیم قرار داده است و هم اکنون با گذشت ۳ ساعت از حضور تیم در دوحه، بار تیم ذوب آهن به هتل محل اقامت نرسیده است.

تیم فوتبال ذوب آهن ایران روز دوشنبه 18 اردیبهشت ماه در دوحه قطر میهمان الاهلی عربستان است و با کسب ۳ امتیاز این دیدار جواز حضور در مرحله بعدی این مسابقات را از آن خود خواهد کرد.

۱۳۹۶/۲/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...