نسخه چاپی

نقوی حسینی در گفتگو با نما مطرح كرد:

بخشی از كالای قاچاق از گمرك و مبادی رسمی وارد كشور می‌شود/ دولت مدعی مبارزه با فساد، قاچاق كالای دختر وزیر را قانونی می داند

عکس خبري -بخشي از کالاي قاچاق از گمرک و مبادي رسمي وارد کشور مي‌شود/ دولت مدعي مبارزه با فساد، قاچاق کالاي دختر وزير را قانوني مي داند

سخنگوی كمیسیون امینت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: امروزه هشتاد درصد قاچاق از گمرك وارد كشور می شود وقتی كه به بیست كانتینر كالا از گمرك وارد كشور می شود بدین معنی است كه مجوز این كانتیرها از كوه كمر داده نشده قطعا از گمرك مجوز دریافت كرده است.

سید حسین نقوی حسینی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس و نماینده مردم وارمین در خانه ملت در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری نما، گفت: صندوق ذخیره فرهنگیان متعلق به خانواده بزرگ فرهنگیان است از حقوق ناچیز معلمان هرماهه مقداری کسر می شود و در این صندوق ذخیره می شود.
وی در ادامه افزود: قرار بود در این صندوق اقداماتی انجام شود و از کارکرد صندوق ذخیره فرهنگیان سودی به فرهنگیان تعلق گیرد اما متاسفانه در دولت یازدهم دوازده هزار میلیارد تومان از این صندوق متعلق به فرهنگیان است به یک تعداد انگشت شماری به وثائق غیر قابل اطمینان و اعتماد وام داده شده است.
نقوی حسینی در ادامه بیان داشت: در صندوق ذخیره فرهنگیان به عده ای وام داده شده است که اگر یک جوان بخواهد دو میلیون وام از بانک بگیرد باید دو ضامن متعبر به بانک معرفی کند اما به این تعداد هزار میلیارد وام پرداخت شده است که هیچ ضامنی نداشتند.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در واکنش به صحبت های رئیس جمهور در مجلس تصریح کرد: رئیس جمهور در صحن علنی در مقابل 290 نماینده حاضر در جلسه علنی بیان می کند که این میزانی که از صندوق ذخیره فرهنگیان به تعدادی از افراد وام پرداخت شده اختلاس نیست بلکه وام معوقه می باشد.
نماینده مردم ورامین در خانه ملت با تأکید بر این مطلب که رئیس جمهور چپاول صندوق ذخیره فرهنگیان در دولت یازدهم را اختلاس نمی دادند، گفت: امروز این می شود که دختر وزیر آموزش پرورش قاچاق انجام می دهد اما از سوی معاون اول دولت یازدهم وی دختر مظلومه نامیده می شود.
وی افزود: پوشاکی که تولید داخلی آن وجود دارد بخواهد از خارج از کشور وارد شود قاچاق محسوب می شود ولو این که از گمرک وارد کشور شده باشد.
عضو شورای مرکزی فراکسیون ولایت ادامه داد: گمرک هم در این زمینه خلاف قانون رفتار کرده است که به جنسی که توان تولید آن در داخل وجود دارد مجوز ورود داده است.
نماینده مردم ورامین در خانه ملت خاطر نشان کرد: امروزه هشتاد درصد قاچاق از گمرک وارد کشور می شود وقتی که به بیست کانتینر کالا از گمرک وارد کشور می شود بدین معنی است که مجوز این کانتیرها از کوه کمر داده نشده قطعا از گمرک مجوز دریافت کرده است.
نقوی در خاتمه با تأکید بر این مطلب که دولت یازدهم خود را مدعی مبارزه با فساد می داند، گفت: در حالی که رئیس جمهور از اختلاس دوازده هزار میلیاردی و معاون این دولت نیز از کالای قاچاق دختر وزیر دفاع می کند و هر دوی این مسئولان ارشد حقوق های نجومی را ذخائر نظام می دادند ما نمایندگان مجلس مانده ایم این دولت چگونه می خواهد با فساد مبارزه کند.

۱۳۹۶/۲/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...