نسخه چاپی

نمایندگان مجلس درگفتگو با نما مطرح كردند:

امنیت امروز كشور مرهون تلاش های سربازان گمنام امام زمان است

عکس خبري -امنيت امروز کشور مرهون تلاش هاي  سربازان گمنام امام زمان است

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: نگاه كنید امروز دنیا چگونه نا امن شده است،در منطقه و اروپا می بینیم كه تروریست ها چگونه نا امنی ایجاد كرده‌اند ،ولی ایران اسلامی امروز به بركت سربازان گمنام در امنیت كامل به سر می برد

کمال دهقانی فیروز آبادی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس درگفتگو با خبرنگار نما به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام آقا امام زمان(عج) گفت: خوشبختانه سربازان گمنام امام زمان در کل کشور فعال هستند،همین شورای تامین که در شهرستان ها تشکیل می شود و متولی امنیت می باشند یک پای اساسی آن وزارت اطلاعات است که در کنار نیروهای نظامی ،انتظامی و قضایی در برقراری امنیت تلاش می کنند.
وی ادامه داد :گاز ،آب،برق این ها همه لازمه تولید است که جاده،فرودگاه،بر اساس آن تاسیس می شود و لذا سرمایه گذار بر اساس آن می تواند سرمایه گذاری کند،اما مهمترین موضوع همین زیر ساخت امنیت،که اگر امنیت نباشد هیچ سرمایه گذاری نمی تواند کار اقتصادی کند.
وی تصریح کرد:ضمن اینکه ما با موضوعاتی در جامعه مواجه می شویم که بعضا با دقت نظر زیادی از سوی سربازان گمنام امام زمان به آن توجه می گردد،بعضی از فعالیت های اقتصادی که انجام می شود رابه عنوان قاچاق کالا نامیده می شود ویا در حوزه های مالی و پولی که بچه وزارت اطلاعات با هوشیاری تمام است موضوعات را رصد می کنند و به انهدام این باندها می پردازند.
دهقانی در ادامه افزود: اما بخش دیگری از تلاش های سربازان گمنام امام زمان مقابله با دشمنانی است که در آن طرف مرزهای کشور به دنبال نامه کردن کشور هستند،خوب در شرایطی که کشورهای همسایه ما با مشکل نا امنی خواجه هستند ایران اسلامی در امنیت کامل به سر می برد که این هم با تلاش های این سربازان گمنام حاصل شده است.
عضو کمیسیون امنیت ملی در خصوص دیگر اقدامات انجام شده از سوی سربازان گمنام امام زمان در طی سالها گفت: حقیقت این است که مجموعه فعالیت هایی چه در داخل کشور و چه خارج از کشور در حال انجام است که منافع ملی را هدف قرار داده اند ،مانند باندها و گروه های تبهکارانه ،خوب نیروهای جان بر کف وزارت اطلاعات این هدف دشمن را رصد می کنند و جلوی فعالیت آنها را نیز گیرند و اجازه نمی دهند تا دشمنان و بدخواهان این نظام به کوچکترین اهداف خود برسند.
این نماینده مجلس با اشاره به گمنامی و بی ادعا بودن این نیروها افزود: در حالی بچه وزارت اطلاعات با تمام وجود در صدد برقرای امنیت در کشور هستند که هیچ تصویری از آنها منتشر نمی شود آنهادر کمیسیون امنیت ملی حضور دارند و ما از دیدگاهها و نظرات آنها چه در خورد موضوعات ملی و چه بین المللی بهره می بریم .
من آرزوی موفقیت دارم برای سربازان گمنام امام زمان،که موفقیت آنهاقطعا منجر به توسعه اقتصادی خواهد شد.
کاظمی نماینده مردم پل دختر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش سربازان گمنام امام زمان در برقرای امنیت امروز در کشور گفت :در این شرایط منطقه که استکبار جهانی برنامه های زیادی برای ضربه زدن به اسلام دارد و برنامه هایی را هم در این باره برای ایران اسلامی طراحی کرده است،این سربازان گمنام هستند که با تلاش بی وقفه خود به دنبال خنثی کردن این توطه ها بر می آیند.
این نماینده مجلس افزود:نگاه کنید امروز دنیا نا امن شده است،به غیر از این منطقه خودمان در اروپا می بینیم که تروریست ها چگونه نا امنی ایجاد کرده‌اند ،ولی ایران اسلامی امروز به برکت سربازان گمنام در امنیت کامل به سر می برد.
وی تصریح کرد:امروز ملت هشتاد میلیونی ما همه به عنوان نیروهای امنیتی اطلاعاتی عمل می کنند و این هوشیاری مردم باعث شده است که فرزندانشان در سنگر گمنامی به خوبی عمل کنند و ما از چنین ضریب امنیتی بالایی در جهان برخوردار هستیم.
احمد مازنی نماینده مردم تهران نیز با اشاره به تقارن میلاد امام زمان عج با هفته وزارت اطلاعات گفت : خیلی جالب است که روز میلاد امام زمان که امام امید و انتظار است با عنوان روز و هفته گرامیداشت سربازان گمنام نام گرفته است که این تقارن بسیار ارزشمند می باشد.
وی افزود: یکی از ویژگی های وزیر اطلاعات این است که از مجلس رای اعتماد می گیرد و وزیر بر اساس یک نظام دموکراسی تشکیل می گردد و قطعا به مجلس پاسخگو است.
ویژگی دوم وزیر اطلاعات این است که باید مجتهد باشد این بسیار ارزشمند است.
این نماینده تصریح کرد:تلاش نیروهای وزارت اطلاعات هم در حوزه امنیت سنجی و هم امنیت شناسی و هشدارهای به موقع به مردم ستودنی است .
بر اساس اطلاعاتی که ما داریم داعش تلاش می کرد که خود را به مرزهای ما برساند ولی با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان این هدف شوم خنثی گردید و قبل از اینکه هر گونه اقدامی انجام گیرد در نطفه خفه ماند .مردم ایران قدرشناس این سربازان گمنام هستند که امنیت را در کشور برقرار کرده اند.
محمد رضا تابش دیگر نماینده مجلس شورای اسلامی در خصوص اقدامات وزارت اطلاعات در برقرای امنیت گفت:خوشبختانه ما بعد از گذشت نزدیک چهل سال از انقلاب اسلامی به نیروهای توانمندی درعرصه اطلاعات متکی هستیم که بخشی از امنیت حاکم بر کشور که قابل مقایسه با امنیت دیگر کشورهای منطقه نیست را از سربازان گمنام امام زمان داریم که هم در عرصه داخلی امنیت را فراهم کرده اند و هم خباث های دشمنان و بد خواهان را در خارج از کشور شناسایی و خنثی نموده اند.
وی افزود:در عرصه اقتصادی هم بستر امن را برای کار آفرینان و سرمایه گذاران فراهم کرده اند و از طرفی با مفسدین و پول خوران مبارزه کرده اند و عملکرد آنها در کل مطلوب است که توانستند اعتماد مردم را که مهمترین سرمایه حکومت است را جلب کنند واین قابل تقدیر می باشد.

۱۳۹۶/۲/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...