نسخه چاپی

كشتی آزاد قهرمانی آسیا - هند

احسان‌پور، كریمی و محبی فینالیست شدند

نمایندگان اوزان ۶۱، ۸۶ و ۱۲۵ كیلوگرم كشورمان در رقابت‌های كشتی آزاد قهرمانی آسیا با پیروزی مقابل حریفانشان جواز حضور در دیدار نهایی را كسب كردند.

به گزارش نما به نقل از فارس، در ادامه رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا که از صبح روز گذشته در دهلی‌نو آغاز شده است، در روز دوم و پایانی نمایندگان کشورمان در چهار وزن دوم به مصاف حریفان رفتند که نمایندگان اوزان 61، 86 و 125 کیلوگرم کشورمان با پیروزی مقابل حریفانشان جواز حضور در دیدار نهایی را کسب کردند.

* نتایج کشتی‌گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 61 کیلوگرم که 12 نفر حضور دارند بهنام احسان‌پور پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 11 بر صفر مقابل جی هون یون از کره جنوبی به پیروزی رسید. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 9 بر 4 از سد دولت نیازبیکوف، قهرمان 2015 و 2016 آسیا از قزاقستان گذشت و فینالیست شد.

احسان‌پور برای کسب مدال طلا به مصاف ری‌ هیگوچی، نابیب قهرمان المپیک در وزن 57 کیلوگرم که حسن رحیمی را شکست داده بود، خواهد رفت.

در وزن 70 کیلوگرم حامد رشیدی در دور نخست با نتیجه 10 بر صفر مقابل ین لو از چین به برتری دست یافت، اما در دور بعد با نتیجه 9 بر 8 مغلوب اختیار نورزاف، نایب قهرمان 2015 جهان و نفر سوم المپیک ریو در وزن 65 کیلو از ازبکستان شد اما باتوجه به حضور حریفش در فینال وی در گروه بازنده‌ها برای کسب مدال برنز به کار خود ادامه می‌دهد. در این وزن 11 نفر به روی باسکول رفتند.

در وزن 86 کیلوگرم که 14 کشتی‌گیر شرکت کرده‌اند، علیرضا کریمی در دور اول با نتیجه 11 بر صفر نایریسیگا از چین را شکست داد. وی در دور بعد نیز با نتیجه 7 بر صفر مقابل گوان‌اوک کیم، دارنده مدال برنز بازی‌های آسیایی از کره جنوبی به پیروزی رسید. کریمی در مرحله نیمه نهایی اونوربات پوریجاو، دارنده مدال نقره جهان از مغولستان را با نتیجه 11 بر صفر شکست داد و فینالیست شد.

در وزن 125 کیلوگرم یدالله محبی در کشتی نخست با نتیجه 11 بر صفر مقابل های شانگ از چین به پیروزی رسید. وی در دور دوم با زولبو ناتساگسورن، نایب قهرمان 2014 آسیا از مغولستان را با نتیجه 3 بر یک شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. محبی در این مرحله با نتیجه 5 بر یک مقابل کانگ جین نام از کره جنوبی به برتری دست یافت و فینالیست شد.

به گزارش فارس، تیم کشورمان در روز نخست موفق به کسب یک مدال نقره توسط حسین شهبازی در وزن 97 کیلو و 3 برنز توسط اطری، نصیری و تیموری در اوزان 57، 65 و 74 کیلوگرم شده بود.

۱۳۹۶/۲/۲۴

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...