نسخه چاپی

متن نامه فیلا به فدراسیون كشتی ایران

عکس خبري -متن نامه فيلا به فدراسيون کشتي ايران

فدراسیون بین المللی كشتی ( فیلا) نامه ای در باره مسئله داوری كشتی سعید عبدولی در المپیك لندن ارسال كرده است، اما در آن برخلاف خبرهای منتشره اشاره ای به تعلیق این فدراسیون و یا تهدید به تعلیق آن وجود ندارد.

به گزارش نمابه نقل ازایرنا، پس از شکست سعید عبدولی نماینده کشتی ایران در المپیک مقابل استیو گنو در بازی های 2012 لندن، بسیاری ازکارشناسان داوری و رسانه های کشورمان، این شکست را نتیجه عملکرد ضعیف داور مسابقه عنوان کردند.

همزمان با اوج گرفتن این انتقادات، گویا ایمیل ها و نامه هایی تهدید آمیز و انتقادی نیز از سوی برخی علاقمندان به کشتی به رییس فدراسیون بین المللی کشتی ارسال شده که موجب عصبانیت گردانندگان این فدراسیون شده بود.

به دنبال این اعتراضات وگاه انتقادات تند و توهین آمیز، فیلا حدود یک ماه قبل نامه ای به فدراسیون کشتی ایران ارسال کرد و خواستار رد این ادعاها شد و عدم تحقق این امر را در ادامه روابط بین المللی کشتی ایران موثر عنوان کرد.

با وجود اینکه درنامه ارسالی فیلا اشاره ای به تعلیق نشده است، اما در خبرها عنوان شد که در این نامه تاکید شده که درصورت عذرخواهی نکردن فدراسیون کشورمان، کشتی ایران تعلیق می شود.

ازسوی دیگر فدراسیون کشتی ایران هم با ارسال نامه ای به فیلا رسماارسال ایمیل های توهین آمیز به این نهاد را محکوم کرده وبه این نکته اشاره شده است که داوران رسمی کشورمان هیچگاه ادعای دخالت مسئولین فیلا در تصمیم گیری های داور مسابقه عبدولی نداشته اند.

متن کامل نامه فیلا به فدراسیون کشتی ایران به این شرح است:



جناب آقای رییس

تصورمی کنیم که شما درمورد اتهامات کذب وهجوآمیزی که توسط مردم ایران واعضای فدراسیون شما و همچنین سایر افراد علیه آقای مارتینتی رییس و من دبیر فیلا درباره نتیجه مسابقه وزن 66 کیلوگرم کشتی فرنگی بازی های المپیک بین استیو گینو وسعید عبدولی گفته شده است، اطلاع دارید.

فیلا و اعضای هیات رییسه این گفته ها و نوشته های ایرانی ها را قبول ندارند.

ما از شما می خواهیم که فورا این اتهامات ناعادلانه و توهین آمیز را تکذیب و رد کرده و در رسانه های ایران منتشر کنید تا بر اذهان عموم مردم ایران و ورزشکاران تاثیر نگذارد.

در حقیقت، تکذیب رسمی از سوی شما به ما اجازه می دهد که روابط آینده واضح و روشن شود و همکاری مفید و ثمربخش ما با فدراسیون شما ادامه داشته باشد و این به خاطر منفعت ورزشکاران شماست.

۱۳۹۱/۷/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...