نسخه چاپی

حمایت مدیران شركت ملی مس ازمدیرعامل جدید

در حالی كه قائم مقام باشگاه مس كرمان خبر استعفای مدیر عامل جدید این باشگاه را رد كرد، یك مقام عالی رتبه شركت صنایع مالی مس ایران از حمایت قاطع این شركت از شهبازی خبرداد.

به گزارش نما به نقل از مهر، در حالي که روز سه شنبه خبرهايي مبني بر استعفاي ناصر شهبازي، مديرعامل جديد باشگاه مس کرمان، به دليل فشار چند نماينده مجلس کرمان مبني بر حضور يک مدير بومي در باشگاه مس منتشر شده و حتي يک سرپرست جديد نيز به عنوان جايگزين وي نيز معرفي شده بود اما يک مقام عالي رتبه شرکت صنايع ملي مس ايران از حمايت قاطع اين شرکت از شهبازي خبر داد.

وي در اين مورد گفت که صحبت‌هايي که در خصوص استعفاي شهبازي مطرح شده صحت ندارد و استعفايي به دست ما نرسيده است، ضمن اينکه مديران شرکت صنايع ملي مس ايران با قاطعيت از شهبازي حمايت خواهند کرد و وي به کار خود ادامه خواهد داد.

درهمين خصوص حسن واحدي، عضو هيات مديره و قائم مقام باشگاه مس کرمان با تاکيد بر اينکه مديرعامل جديد باشگاه مس کرمان استعفايي نداده است به خبرنگار مهر گفت: روز سه شنبه فقط با ما تماس گرفته شد و خواستند که در جلسه عصر سه شنبه هيات مديره باشگاه مس کرمان شرکت کنيم.

وي با بيان اينکه "خبرهايي که در خصوص اعلام سرپرست جديد باشگاه مس از قول من اعلام شده صحت ندارد"، تاکيد کرد: شهبازي به احتمال فراوان به کار خود در باشگاه مس کرمان ادامه خواهد داد. البته هيات مديره باشگاه مس کرمان روز چهارشنبه نيز در اين خصوص جلسه‌اي خواهد داشت.

۱۳۹۱/۷/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...