نسخه چاپی

ترابيان:

فرصت جواب دادن به همه افراد را ندارم

عکس خبري - فرصت جواب دادن به همه افراد را ندارم

رئیس كمیته فوتسال با اشاره به ثبت نشدن قرارداد وحید شمسایی گفت: قانون برای همه یكسان است.

به گزارش نما، عباس ترابیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص صحبت‌های محمود خوراکچی که گفته بود «در صورتی که خسوس پروفسور فوتسال است، من فوق پروفسور هستم» عنوان کرد: واقعاً آرزو دارم همه مربیان ایران به سمت این مدرک بروند و بتوانند فوق پرفسور فوتسال شوند. این برای ما یک افتخار است که چنین مربیانی داشته باشیم.

وی ادامه داد: فرصت این را ندارم که صحبت همه افراد را بخوانم و به آنها جواب بدهم. باید به کار خودم برسم. آنقدر گرفتاری دارم که نمی‌توانم وقتی بابت این مسائل بگذارم.

ترابیان درباره عدم مجوز برای ثبت قرارداد وحید شمسایی با تیم فوتسال دبیری تبریز خاطرنشان کرد: اگر قانون اجازه می‌داد صددرصد چنین اتفاقی رخ می‌داد. نمی‌دانستم سهمیه لیگ برتری دبیری تمام شده است. فکر می‌کردم با همان جای خالی که در لیگ دارند می‌توانند بازیکن جذب کنند و به استناد این موضوع مجوز حضور او را دارم اما پس از بررسی متوجه شدم شش سهمیه لیگ برتری دبیری به اتمام رسیده است.

رئیس کمیته فوتسال تصریح کرد: آقای دبیری به من دروغ نگفته بود زیرا او جای خالی در بین 16 بازیکن خود را اعلام کرد در حالی که سهمیه لیگ برتری این تیم تمام شده بود. در گذشته این سهمیه 4 بازیکن بود که به علت تقاضاهای موجود، آن را به شش بازیکن افزایش دادیم.

ترابیان درباره این صحبت دبیری که عنوان کرده بود اگر جای شمسایی هر بازیکن دیگری بود قراردادش ثبت می‌شد، یادآور شد: او نظر خود را گفته است. برای من هیچ فرقی نمی‌کند. قانون برای همه برابر است. اگر قانون این اجازه را می‌داد، شمسایی نیز می‌توانست به دبیری بپیوندد.

۱۳۹۱/۷/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...