نسخه چاپی

ایران، كویت را برد و باز هم به استرالیا رسید

تیم فوتبال نوجوانان ایران با پیروزی بر كویت حریف استرالیا در پلی‌آف مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا شد.

به گزارش نما به نقل از ايسنا، تيم ملي نوجوانان فوتبال ايران در آخرين بازي قهرماني آسيا عصر امروز (چهارشنبه) به ديدار كويت رفت و با نتيجه دو بر يك پيروز شد.


ملي پوشان ايران با اين پيروزي 9 امتيازي شدند و به عنوان تيم اول از گروه اول صعود كرده و بايد در مرحله پلي‌آف با تيم دوم گروه دو يعني استراليا بازي كنند.


پيروزي بر استراليا مجوز حضور تيم ملي فوتبال ايران را در جام جهاني 2013 امارات را صادر مي‌كند.


گل‌هاي تيم ايران را در اين مسابقه سيدمجيد حسيني در دقيقه 39 و علي شجاعي در دقيقه 62 وارد دروازه كويت كردند. تك گل كويتي‌ها را بادر الله در دقيقه 24 به ثمر رساند. تيم ايران همچنين در وقت‌هاي اضافه گلي به ثمر رساند كه داور قبول نكرد.


كويتي‌ها با وجود اين شكست با چهار امتياز توانستند به عنوان تيم دوم راهي مرحله بعد شده و بايد در پلي‌آف با عراق بازي كنند.


در مسابقه امروز تيم نوجوانان كه از ساعت 17 در حضور كمتر از 200 نفر در ورزشگاه دستگردي برگزار شد، افرادي چون مهدي محمدنبي، فريدون معيني، هومن افاضلي، مرتضي كرماني‌مقدم، محمد نوازي، فرهاد كاظمي، محسن بياتي‌نيا، محمدرضا مهدوي، عليرضا منصوريان و مصطفي قنبرپور حضور داشتند.


همچنين دوستي‌مهر از چندين بازيكن اصلي‌اش استفاده نكرد. در نيمه دوم شروين كاظمي‌فرد، صادق محرمي و ميلاد دايي به ترتيب به جاي رضا كرملا چعب، محمدرضا بازاج، و كميل حق‌زاده به زمين فرستاده شدند.


ديگر بازي اين گروه را تيم‌هاي يمن و لائوس در ورزشگاه اكباتان برگزار كردند كه اين مسابقه تا دقايق پاياني دو بر يك به سود لائوس ادامه داشت كه اين نتيجه صعود تيم كويت را مسجل مي‌كند. بازيكنان كويت پس از پايان مسابقه با پرچم كشورشان در زمين خوشحالي مي‌كردند.


همچنين كادرفني و اعضاي تيم عراق و استراليا و همچنين مدير استعداديابي باشگاه موناكو هم در ورزشگاه بودند.

۱۳۹۱/۷/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...