نسخه چاپی

سید حسین نقوی حسینی در گفتگو با نما:

وعده افزایش یارانه ها توسط روحانی یك شوخی است/ روحانی با تزویر رای آورد

عکس خبري -وعده افزايش يارانه ها توسط روحاني يک شوخي است/ روحاني با تزوير راي آورد

سخنگوی كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اگر رئیس جمهور و یا هر كاندیدا و یا شخص دیگر در خصوص یارانه های پرداختی حرفی زده اند تنها وعده وعید بوده است.

سید حسین نقوی حسینی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری نما، در خصوص وعده روحانی در افزایش یارانه اقشار آسیب پذیر از 220 هزار تا 700 هزار تومان، گفت: نمایندگان در بودجه سال 96 جهت پرداخت یارانه به مردم بندی را تصویب کرد ه اند که دولت بر اساس آن می تواند در مورد یارانه ها ورود پیدا کند.
وی در ادامه افزود: دولت در پرداخت یارانه ها نمی تواند از میزان پرداختی کم یا زیاد کند چرا که فصل خطاب در پرداخت یارانه به ملت قانون است .
نماینده مردم ورامین در خانه ملت ادامه داد: اگر رئیس جمهور و یا هر کاندیدا و یا شخص دیگر در خصوص یارانه های پرداختی حرفی زده اند تنها وعده وعید بوده است.
عضو شورای مرکزی فراکسیون ولایت در خانه ملت گفت:روحانی در انتخابات ریاست جمهوری با سه تاکتیک رقیب هراسی، وعده و تزویر در انتخابات رای آورد.

به گفته نماینده مردم وارمین در خانه ملت روحانی در تاکتیک تزویر حقوق فرهنگیان را که سی ام هر ماه به حساب فرهنگیان واریز می شد در زمان انتخابات در روز بیست و پنجم واریز کرد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه به مطالبات فرهنگیان از دولت اشاره کرد و اذعان داشت: مطالبه فرهنگیان از دولت برای شش تا هشت سال قبل مربوط می شود و دولت تدبیر و امید در مدت چهار سال هیچ معوقه ای را پرداخت نکرد اما در شب انتخابات معوقات فرهنگیان به فرهنگیان پرداخت شد.
عضو شورای مرکزی فراکسیون ولایت در ادامه به تزویر پرداخت یارانه از سوی دولت به خانوارهایی که یارانه شان قطع شده بود، اشاره کرد و خاطر نشان کرد: من نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی هستم در مورد یک خانوار که از سه سال قبل یارانه دریافت نمی کردند در طول این مدت با دولت در این مورد مکاتبه می کردم که یارانه یک کارگر مستأجر که قطع کرده می بایست یارانه به این خانوار وصل شود که در نهایت مسئولان سازمان یارانه ها به من جواب دادند که سایت ثبت نام بسته است و به هیچ عنوان نمی توان فرد دیگری را به افراد یارانه بگیر بیافزاییم و تشخیص ما در مورد قطع یارانه این خانوار کارگر درست است اما در شب انتخابات شاهدهستیم چهارمیلیون پیامک به برخی از مردم ارسال شد که یارانه شما از سوی دولت وصل شد.
وی ادامه داد: اگر تشخیص شما درست است که نباید افراد یارانه بگیرند چرا یک شبه یارانه به حساب سرپرست خانوار واریز می شود و اگر حق مردم است که یارانه دریافت کنند چرا دولت در نظر دارد یارانه 14 میلیون یارانه بگیر را از لیست خارج کند؟
نقوی حسینی در خاتمه دیگر ترفند روحانی در انتخابات را رقیب هراسی دانست و گفت: چنان رقیب هراسی دولت تدبیر و امید کارساز بود که در صف انتخابات مردم بیان می کردند که اگر به رئیسی رأی داده شود در وسط پیاده روها دیوار کشیده خواهد شد و یا دانشگاها چنان چنین می شود.

۱۳۹۶/۳/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...