نسخه چاپی

در سینما «آزادی» افطار كنید

سعیدی‌پور مدیر پردیس آزادی گفت: طرح ویژه ماه مبارك رمضان در سینما آزادی با افطار برای روزه‌داران اجرا می‌شود.

به گزارش نما, رضا سعیدی‌پور مدیر سینما آزادی در گفت‌وگو با فارس درباره طرح اکران ویژه ماه مبارک رمضان این سینما گفت: سینما آزادی مانند سنوات گذشته با توجه به اقبال مخاطبان روزه‌دار از این سینما، افطاری برای روزه‌داران فراهم می‌کنیم تا مخاطبان با آرامش در این سینما فیلم‌های مورد علاقه خود را دنبال کنند. این طرح چند سال است که در این سینما اجرا می‌شود با این نیت که بتوانیم شرایط مناسب برای همه مخاطبان فراهم کنیم و در ثواب روز‌ه‌داران شریک باشیم.

وی ادامه داد: این طرح همه ساله مورد استقبال مخاطبان روزه‌دار قرا رمی‌گیرد و مخاطبان روزه‌دار به راحتی از سالن سینما استفاده می‌کنند.

مدیر پردیس آزادی درباره اقبال مخاطبان از طرح ویژه ماه مبارک رمضان گفت: معمولاً در روزهای اول اجرای هر طرح با افت مواجه می‌شویم اما به مرور اقبال مخاطبان افزایش می‌یابد. در طرح ویژه ماه مبارک رمضان در آزادی تلاش می‌کنیم تا هر زمان که مخاطب باشد سانس در نظر بگیریم که اکثراً تا 2 بامداد ادامه می یابد.

وی درباره علاقه مخاطب به دیدن فیلم‌ها در سانس‌های آخر شب گفت: علاقه مخاطبان به فیلم های اجتماعی با مضمون کمدی است و بیشترین اقبال نسبت به فیلم های «خوب بد جلف» ، «گشت2» و «نهنگ عنبر سلکشن رویا» است.

۱۳۹۶/۳/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...