نسخه چاپی

كی‌روش به چه دلایلی دوست ندارد با تیم‌های بزرگ دنیا بازی كند؟

نایب رئیس مجلس روز گذشته از وزارت ورزش درخواست كرده بود دیدارهای دوستانه‌ای با تیم‌های بزرگ دنیا برای تیم ملی فوتبال ترتیب بدهند.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین؛ علی مطهری نایب رئیس مجلس در مصاحبه دیروز خود، از وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال درخواست کرده بود برای تیم ملی بازی های دوستانه ای با تیم های برزیل، آلمان و اسپانیا برگزار کنند. واقعیت این است که کی روش هیچ علاقه ای برای بازی تیم ایران با این تیم ها ندارد و همین چند وقت پیش در یکی از مصاحبه هایش گفته بود: «می گویند ما باید با برزیل بازی کنیم، ولی چند سال پیش که یک دیدار با برزیل داشتیم برای فوتبال ایران چه دستاوردی داشت؟» نظر کی روش این است که ما نباید با این تیم های بزرگ بازی کنیم و این نظر او می تواند دلایل مختلف داشته باشد.

نکته اول می تواند این باشد که وقتی با این تیم های بزرگ بازی می کنیم خیلی زیر ذره بین قرار می گیریم ولی تیم ملی ایران همیشه برای حریفانش ناشناخته بوده است. از طرفی هم کی روش از باخت بدش می آید. دلیل سوم این است که سرمربی تیم ملی همیشه می گوید ما برحسب بازی های رسمی باید بازی های دوستانه برای تیم ملی ترتیب بدهیم مثلا حالا که با تیمی مثل ازبکستان یا کره بازی داریم، دیدار با برزیل و اسپانیا و دیگر تیم های بزرگ اروپایی به دردمان نمی خورد.

قطعا بعد از انجام قرعه کشی جام جهانی و تعیین رقبای هم گروه ایران، مشخص خواهد شد که کی روش کدام تیم را برای انجام دیدار دوستانه مناسب می بیند.

۱۳۹۶/۴/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...