نسخه چاپی

توجیهات عجیب برای حضور پلییس در تمرینات پرسپولیس

عکس خبري -توجيهات عجيب براي حضور پلييس در تمرينات پرسپوليس

مسئول ورزشگاه درفشی فر در توجیه حضور نیروی انتظامی در زمان تمرین پرسپولیس گفت: «ماموران هم هوادار پرسپولیس هستند.»

به گزارش نما،تماشا نوشت: فضای تمرین پرسپولیس پلیسی‌ است. پس از اتفاقات اوایل فصل، چند بار ماموران نیروی انتظامی در تمرین پرسپولیس حضور پیدا کرد و کم کم حضور پلیس در تمرینات این تیم به موضوعی عادی تبدیل شد. آنقدر عادی که مسئولین ورزشگاه آن‌ها را جزو طرفداران تیم می‌دانند.


یکشنبه خبر دستگیری دو هوادار پرسپولیس در جریان تمرین این تیم را منتشر شد. زمانی که رویانیان برای صحبت با هواداران به سمت آن‌ها رفته بود، دو نفر از تماشاگران از صحبت‌های او فیلم گرفتند. بلافاصله این دو نفر توسط نیروهای انتظامی به سمت دیگری برده شدند و فیلم‌هایی که از مدیرعامل پرسپولیس گرفته بودند پاک شد. اتفاقی که کمتر در فوتبال پرحادثه ایران رخ داده است. چیزی که امنیت و نگرانی تماشاگران پرسپولیس را بیش از گذشته کرده است.


یک منبع آگاه باشگاه پرسپولیس درباره ماجرای یکشنبه تمرین پرسپولیس اظهار داشت: «آن‌ها دستگیر نشدند. رویانیان در حال صحبت کردن با هواداران بود که دو نفر داشتند فیلم می‌گرفتند. آنها را بردند در اتاق درفشی‌فر فیلم‌های‌شان را پاک کردند. به هر حال این حرف‌ها خصوصی بود. لحن هواداران هم توهین‌آمیز بود. آنها می‌گفتند چرا در مورد علی کریمی توضیح نمی‌دهید؟ رویانیان هم گفته نمی‌توانم همه چیز را بگویم. این فیلم را می‌برند پخش می‌کنند و حاشیه‌سازی می‌شود. همچنین بردن و پاک کردن فیلم و آزاد کردن‌شان 5 دقیقه هم طول نکشید. نیروی انتظامی خیلی محترمانه آنها را هدایت کرد.»


صفایی مسئول ورزشگاه درفشی‌فر هم گفت نمی‌تواند توضیحی بدهد و اظهار نظر درباره این ماجرا را به همکارش علیزاده سپرد. علیزاده دستگیر شدن دو تماشاگر بخاطر فیلم گرفتن از رویانیان را کاملا تکذیب کرد.


* در خبرگزاری‌ها خبری درباره دستگیری دو نفر از هواداران پرسپولیس در تمرین این تیم منتشر شد.

- نه همچین چیزی نبوده، کجا این خبر رو زدن؟


* بعضی خبرگزاری‌ها مثل فارس.
- نخیر چنین ماجرایی نبوده.


* یعنی هیچکس دستگیر نشده؟
- نه. البته شما باید این مسائل را از باشگاه سوال کنید. ولی چنین چیزی در ورزشگاه اتفاق نیفتاد.


* بعضی از مسئولین باشگاه ماجرا را تکذیب نکردند. بقیه افراد حاضر در تمرین هم ماجرا را دیدند ولی گفتند در جریان نبودیم چرا دستگیر شدند.
- گفتند در جریان نیستیم، یعنی نمی‌دانیم چه اتفاقی افتاده. همچین خبری نبوده. اتفاقا هواداران با سردار رویانیان حرف زدند، سردار رویانیان با هواداران صحبت کرد و بعدش هم ایشان را تشویق کردند.


* ولی فضای تمرین پرسپولیس خیلی پلیسی است. در عکس‌ها هم این موضوع مشخص است.
- پلیس حضور دارد؟


* پلیس و سرباز.
- این مسائل را باید از باشگاه بپرسید. بعضی وقت‌ها کسانی به ورزشگاه می‌آیند و کارهایی می‌کنند، ممکن است نیروی انتظامی یا گشت حضور داشته باشد. چرا این مسائل را با من مطرح می‌کنید؟ باشگاه مسئول رسانه‌ای دارد. باید با آن‌ها حرف بزنید.


* یعنی حضور پلیس با باشگاه بوده؟
- نه، از طرف باشگاه نبوده. کی گفت با باشگاه بود؟ آن‌ها گشت بودند آمدند آنجا. حالا شاید آن لحظه حضور داشتند.


* داخل تمرین بودند نه خارج ورزشگاه.
- بچه‌های پلیس درست است با لباس پلیس هستند، ولی خب خیلی از پلیس‌ها هم هوادار هستند. به ورزشگاه سر می‌زنند.


* داخل تماشاگران ننشسته‌اند. مثل گارد ایستاده‌اند.
- بعضی همسایه‌ها چندین مرتبه شکایت کرده و گله‌مند شده‌اند بعضی تماشاگران بیرون از ورزشگاه ایجاد مزاحمت و سر و صدا می‌کنند و آسایش ما سلب شده. حالا ممکن است آن لحظه مامور حضور داشته باشد. بعضی اوقات یک نفر بر اساس چیزهایی که می‌بیند قضاوت می‌کند ولی اینطور نیست. بعد هم در رابطه با این مسئله باشگاه مسئول رسانه دارد و باید با آن‌ها صحبت کنید.


* مسئولان پرسپولیس این مسائل را مرتبط با ورزشگاه می‌دانند.
- مسئولان ورزشگاه فقط وظیفه آماده کردن ورزشگاه برای تمرینات را دارند. بقیه مسائل نه به آن‌ها ارتباطی دارد و نه در آن دخالت می‌کنند. موردی هم باشد باید مسئولان رسانه باشگاه بپرسید.

۱۳۹۱/۷/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...