نسخه چاپی

مقصد بعدی مورینیو كجاست؟

ژوزه مورینیو مربی پرتغالی اعلام كرد بعد از پایان كار خود در تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا به لیگ برتر انگلیس بر می گردد اما تیم مورد نظر خود را مشخص نكرد.

به گزارش نمابه نقل از جهان، مورینیو در یک مصاحبه تلویزیونی گفت: « من به سادگی و آشکارا اعلام می کنم مقصد بعدی من بعد از اتمام کارم در رئال مادرید به دلایل متعدد انگلیس خواهد بود اما نمی دانم این اتفاق کی می افتد ».

این مربی پرتغالی افزود: « در مقطع فعلی به این موضوع فکر نمی کنم چون قرارداد چهار ساله با رئال مادرید امضا کرده ام و قصد دارم در این دوره ورزشی ام در اسپانیا مربیگری کنم ».

ژوزه مورینیو در پاسخ به سئوالی درباره روابط خود با چلسی انگلیس، تیم سابق خود که از دو هزار و چهار تا دو هزار و هفت هدایت آن را به عهده داشت، اعلام کرد این تیم مورد علاقه من است و همچنین به حفظ روابط عالی خود با رومن آبراموویچ مالک این باشگاه اشاره کرد.


به گزارش خبرگزاری فرانسه از لندن، مورینیو مربی سابق پورتو پرتغال و اینتر میلان ایتالیا همچنین به انتقال میشل اسین به رئال در تابستان امسال بعد از یک تماس تلفنی با این میلیاردر روس و ارتباط مستمر خود با او اشاره کرد.

۱۳۹۱/۷/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...